20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Callimillae - Vad är det för troll ni har beställt till tårtan? Har Ni någon bild? Själv föreslog jag två små blåa smurfar högst upp på tårtan, älsklingen såg måttligt road ut!
Hahaha smurfar e oxå sött. Grejen är att vi har kallat varandra för troll sen vi träffades (fråga mig inte varför...) ;) så jag kom på idén att ha troll på tårtan istället för de vanliga brudparen och han tyckte det var en kanonidé!
Började leta på internet och fick tips härifrån så till slut hittade jag företaget som tillverkar lyckotrollen (DAM i Danmark) och efter att ha letat utan resultat i alla affärer här i Umeå så mailade jag DAM och frågade om jag fick köpa ett par 9cm höga direkt av dem. Efter ca en vecka ringde en man från den svenska leverantören och sa att DAM ringt honom och berättat om mig, så hade jag tur och en leverans skulle upp till Umeå just i slutet av juni och de slängde med ett brudpar bara till oss! :D Ibland ska man ha tur oxå!
Du kan kolla hemsidan om du vill, det är artikelnr 5054 och 5053 på sidan 5. :) Jag är jätte nöjd i alla fall!
Har du hemsideadressen? Annars kan jag ju alltid Googla, men känner mig för lat för det just nu!
Ooops glömde! Sry :)
Here it is!
collectdolls.about.com/gi/dynamic/offsite.htm
collectdolls.about.com/gi/dynamic/offsite.htm
va konstigt det blev...
funkar det för dig?
Här ska vara en fungerande adress... sry för allt krångel. :)
www.trollcompany.dk/
Ja, de där! De e ju toksöta!
Nu vill jag absolut ha små smurfar på tårtan!!
Han har frack och hon brudklänning, schysst med det matchande svarta resp vita håret!
Haha visst e d sjysst! :) Har du hittat nåra fina bröllopssmurfar?