20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Hehe, ja det är inte svårt att bränna pengar i detta sammanhang, det må då vara ett konstaterat faktum! ;)
Bestämde mig för gräddvita kallor, lite texasgräs, mörkröda rosor och lite murgröna till min bukett. Blir nog fint hoppas jag. :) Priset tillsammans med corsage bidde 1000 :- vilket kändes överkomligt.
Callimillae,
hur ska buketten se ut??? Du har valt samma blommor som jag skulle vilja ha (förutom att jag vill ha lila rosor), men jag vet inte riktigt hur jag vill att buketten ska se ut... har du någon bild på din???
Tack Linalus för att du kollade upp ringen - jättesnällt! Vilken skillnad på pris! Nästa Nordstan!
Hm, jag ska fundera var jag hittade bilden på buketten som jag vill ha...
Men du, om du vill kan jag ju maila bilden till dig? :)
Mitt inlägg var till Brud aug 2005 :)
Callimillae
Ja, maila gärna:
lina@tennare.com
Brud aug 2005 - du har mail! :)
Hur har ni haft det på midsommar då, 20-augusti brudar?
Lugnt & fint. Solen sken, fåglarna kvittrade & barnen dansade & sjöng. Kan ju hoppas på samma tur på vår stora dag. Själv då?
Ikväll ska vi beställa alkoholen samt beställa maten. Nu är det inte alltför mycket tid att spela på. Sambons svensexa är i fullt planeringsstadie. Han frågar om jag vet ngt. blånekar & tittar lite försiktigt ner i golvet så att han inte kan se mitt stora leende. Har inget pokerfejs men snäll som han är frågar han inget mer, undrar om han vet ngt. om min möhippa.
Nu har vi bestämt sånger till festen. Ikväll blir det till att försöka sätta ihop det med lite bilder och så.
Mindre än 7 veckor kvar.