20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Jag fick två: hindersprövningen och intyg om vigsel. Man ger båda till vigselförättaren.
Mm, jag fick oxå två och prällen har fått båda redan så slipper jag hålla reda på dem. :D
Jasså, det är här ni är =)
Gladhannapanna, jag blev lika förvånad som du över att bli hippad så tidigt, men samtidigt slapp man ju vara nervös för det.
Blev hippad 11 juni.
hallåj!
ja, som många av er skrivit tidigare - det är BARA två månader kvar!!! iiiiihh! - jag längtar som en tok!! :D
vi fick tillbaka våra hindersprövnings papper förra v vår prelle har fått de skickade till sig.
imorgon ska jag in och prova min klänning för 2 gången! - har inte sett den sen februari!! - ska betala resten på den då och naturligtvis då oxå prova den igen! - hargått ner12 kg sen jag provade den så den kanske ramlar av mig... ?! ska bli urkul i alla fall - tärnan ska naturligtvis få förlja med - hon har inte sett den än.
florist ska jag oxå ge mig ut på jakt efter i morgon , tänkte ta en som ligger nära frissan... tror ni jag är för sent ute?! - nä, det kan inteva nån fara!
menyn.. hm ... min mamma ska laga all maten, men än så länge är bara huvudrätten bestämd till 100% för rätt och efterrätt har vi inte hittat nåt klockrent än.
osa givk ut i går, men än är det fnågra på listan som inte ringt ... får väl ringa tunt i helgen och höra, sen är det dax att påbörja bordsplac festprogram och så ... sen är allt klart!!
någon som kan tipsa om bra och med humant pris på florist i innestaden i m-ö?!
kram kram på er!!
ps: snart börjar vi väl bli lätta byten för hippor??!! hihi spännande det med!!
CyLa - vad duktig du e! 12 kg e ju mycket ju! :) Skulle oxå vilja tappa några kg men det känns som om det snarare går åt andra håller just nu... suck. Men men, får försöka ta mig i kragen. :)
Hippa ja... jag tror inte d blir nån sån för mig. Alla mina vänner har flyttat från stan och två av de närmaste bor utomlands just nu... Om jag har riktigt riktigt tur kanske jag får träffa en kompis en kväll i alla fall, men hon e nykär så man vet aldrig. ;)
Linalus!
Vilken jättefin ring du ska överraska din blivande med! Får man fråga vad den kostar? Har försökt komma på vad jag ska ge i morgongåva...
// iiika (som också gifter sig den 20 augusti!)
linalus: Jag ska också överraska min blivande med en ring!! Jag beställde den i måndags
Jaa, på Nordstans guld ville de ha 2600:-, men jag vet inte vad de tar för den på "Hand" där originalet finns! Ska kolla det!
Ringde till idéguld i Borås, det är de som säljer den i butik. De vill ha 3950:-!
idag har jag varit och provat min klännig!! ååååååh vad din den e!!! längtar tills jag får ha den på riktigt!!
den har blivit för stor uppe vid bysten så den måste sys in där och tuttarna måste upp upp upp! :D så, jag gick till en underklädes affär, förklarade och fick prova en torselette, köpte den, gick till bax till b-affären och på med klänningen igen - ingen skillnad. tillbax igen till u-klädesaffären, gnällde och sa att jag inte kunde ha den , provad då istället en korsett - och GUD vad snygg och sexig jag kände mig!! :D den köpte jag på studs och lämnade tillbax torseletten. tror min m2b kommer bli eld och lågor när han får se den !! hihi!!
sen har jag varit hos florist och kollat mina rosor och ca pris: ska ha en rund bukett med knallrosa rosor och vita rosor + lite grönt - kommer att landa på ca 800-1000:- inte så farligt.
så totalt har jag idag smällt 1500:- för korsett, trosa, strumpor och strumpeband + 3890 för rest bet för klänningen!
ha det gott tjejer ! och trevlig midsommar på er!!
kram kram