20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Ja, jag har absolut inget att klaga på, mer än på mig själv i så fall, då jag nog måste erkänna att det är min blivande som har varit den driftiga i vårt planerande och tagit tag i saker och ting. Däremot måste jag ge mig själv en stoooor eloge för min geniala hjärna som har funderat ut alltsammans!
Hihi, ja det är ju roligast när man kan vara delaktiga och hjälpas åt båda två ju. Alla har vi olika kvalitéer att bidra med. :)
Vi börjar också känna stressen komma krypande. Gick igen vår lista på "att göra" häromkvällen och insåg att det var mycket som var halvgjort. *suck* Vårt värdpar kommer imorgon och vi ska diskutera upplägg under helgen. Vigselsamtalet är också imorgon.
Vi var och provsmakade menyn igår. Jätte gott och de är så trevliga! Känns skönt att det blev ett så bra val av cateringfirma! Lättnad liksom. :)
Ny på tråden... Kände att jag behövde lite stöd, eftersom jag också är en aning stressad inför vårt bröllop den 20 aug. Framför allt börjar jag undra hur det ska gå i kyrkan. Jag kommer storgråta! - Idag när jag var inne på en hemsida för att kolla upp texten till "Av längtan till dig" ( som vi ska ha som solosång i kyrkan,) började låten spela automatiskt i bakgrunden. Jag blev så rörd så tårarna började trilla.
Lyssna själva! (ta bort mellanrummen)
http:// www. inbeportal.com/ famnar/langtan .htm
Ja usch, jag kommer också att gråta floder!!!Både av solostyckena och ingångsmaschen som spelas av systersönerna och svågern på trumpet och trombon. Kommer att ha näsdukar i sambons fickor!!! Jag är så himlans lättrörd!
Har precis fått klartecken från solist! Så nu har det löst sig! Ännu en sak att bocka av! Puhh!
Jag vill oxå ha "Av längtan till dig". Jag tycker att det passar mina tanka och känslor så bra. Framförallt raderna:
"Och alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött. För att möta den vackraste människa jag någonsin mött."
Jag som var så deppig och dyster förr innan jag mötte min Jimmy.
Den tjej som ev skall sjunga för oss har inte besämt sig ännu. Det är ingen som vi känner och hon bor inte här så hon har inte besämt sig om hon vill fara från Sthlm till Skåne för vår del. Det är bara att ha is i magen.
Någon som vet vart man kan få tag på låtar som är utan sång... usch nu kan jag inte förklara, men så här menar jag; jag vill hitta Shirley Clamps låt "Du är allt" utan att Shirley sjunger, för det vill jag att min vän ska göra.
Någon som vet?