• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Hetta

Xite:
    Känner lite som du, fast i mitt fall gäller det min klänning som ej kommit än från Kina! Får väl snart gråa hår! Kanske slutar det med att jag måste köpa en dyr klänning ändå, och inte just den klänning jag vill ha.. Är väldigt ledsen nu...
    Vi får stå på oss!" Kram!

• Xite

Hetta>
    Vi i tidsoptmisternas skara brukar få det.
    Jag har redan flera stycken.

• Hetta

Xite:
    Inga gråa hår än (fast jag inbillar mig det), men mycket ont i magen!!! Inte bra för mitt knytte därinne!

• gladhannapanna

Vi har bokat tid med prästen för vigselsamtal, nästa vecka. Dessutom har vi bokat buss till gästerna mellan kyrkan och festlokalen. Jag har börjat baka så smått till fikat dagen efter vigseln. Bordsplacering är kvar, likaså slutgiltlig beställning av bukett. Vigselprogram coh festprogram är inte heller påbörjade.... Vi jobbar fram till den 12/8 så det får bli en del pyssel på kvällar och helger!

• Xite

Nu har jag i alla fall fått min underkjol från USA. Gott så.

• Callimillae

Vi jobbar också båda två fram till bröllopet, närmare bestämt till den 17e augusti... Fast jag känner ingen stress än. Borde kanske... alla "måste-komma-ihåg" är lite blurry i huvudet just nu... vet inte om det beror på att jag är trött eller vad? Det är egentligen omöjligt mycket som ska fixas, men vi har delegerat mycket till närstående så jag får lita på att det blir gjort helt enkelt (även om det tyvärr inte är min starkaste sida...) ;)

Hetta - hoppas din klänning kommer snart så att du får koppla av lite!

Xite - olyckligt kär?? Men... du ska ju gifta dig väl?

• Xite

Ja, ja, men inte i _honom_ såklart. Då skulle jag väl inte gå och gifta mig med honom?

• Callimillae

Xite - ne d va ju d jag tyckte lät så mysko... :?

• Sommarhumlan

1 månad kvar idag tjejer!

Längtar så att jag håller på att spricka!

• MJB

Jag har blivit handlingsförlamad av allt planerande, jag har som bara stannat upp fast det bara är en månad kvar, någon mer än jag som börjar ledsna, har fortfarande inta fått in alla OSA fast sista dag för det var 20 juni får väl ringa och jaga folk. Nä nu vill jag att det skall vara över och jag får bli FRU!!

Svar på tråden 20/8 nr 3