• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Brud aug 2005

Callimillae,
    Ja, jag börjar också undra hur jag ska hinna handla alla saker... jag har visserligen torsdagen och fredagen ledig...men då ska jag fixa naglarna, hämta klänningen åka till granstan och hämta frockcoaten, duka i lokalen m.m. m.m. så visst har man att göra!!!!

• Brud aug 2005

granstan *s* det ska ju självklart vara grannstan!!!! Så blir det när man skriver för fort och inte läser igenom innan man postar inlägget :)

• Callimillae

Brud aug 2005 - jo nog har man att göra de sista dagarna alltid. Bröjar bli lite småstressad och nervös faktiskt, fast på ett bra sätt ändå eftersom det är nåt kul som ska fixas! :)

• Hetta

Brud aug 2005:
    Känner också att tiden börjar rinna iväg!

På fredag är det bara två veckor tills jag går på semester o då börjar vi vår resa neråt. Den 14:e är vi i Bergkvara, Småland o då hoppas vi på att kunna pusta ut lite! Så då har vi ju bara 2 ½ vecka på oss att fixa med bröllopet uppe ifrån Umeå! Ceremonin börjar ta sig nu, men än har vi inte bestämt exakt vad o vem o när. Vi får nog strunta i gästbeskrivningen, men vi måste nog börja med bordsplaceringen....
    Aaaaahhhh!

KRAM PÅ ER!

• lillsmurf

Inte bara jag som börjar känna mig lite smått stressad! På väg till jobbet idag så sa min älskling -Vi måste verkligen ta tag i det här och det här och det här osv... Det händer ju ingenting!

Hehe! Han är nog mer stressad än vad jag är! Nerver av stål!

• Callimillae

lillsmurf - hihi, hos oss är det nog totala motsatsen. Han är lugn som en filbunke och säger "det ordnar sig, det är länge kvar" och jag börjar stressa upp mig själv mer och mer, hehe. ;)

• lillsmurf

Callimillae - hehe, han ringde nyss å sa!

Nu måste vi verkligen ringa solisten! Sen måste vi ringa festarrangören, jag ringde igår och hon har INTE ringt tillbaka! Vet du att vår präst kommer tillbaka från sin semester det datumet osv... Ikväll måste vi verkligen sätta oss med bordsplaceringen... osv....

Han är för underbar! :)

• Callimillae

Hahahahaha, han är jag fast karl - ovanligt!? :)

Det är nog tur att man är lite olika dock. Tänk om ni båda hade varit som honom - korrs med stress! ;) Eller lugn som du och inget blev gjort, hihi.

• lillsmurf

Ja, då hade vi väl stressat ihjäl varandra! Jag är ganska lugn men känner mig stressad inombords men orkar inte riktigt ta tag i saker och ting!

Det tråkiga är att jag har börjat få stressfinnar/utslag i ansiktet! Känns inget vidare kul alls! Men men, det är bara att bita ihop och hoppas att det går över!

• Hetta

Ja, min blivande skrev en lapp till mig igår som jag läste innan jag skulle till jobbet. Där stod det att vi kan väl fixa med ceremonin ikväll och resten av kvällarna den här veckan? Så det verkar ju som om karlarna också börjar känna sig manade att göra nåt för att vi ska hinna i tid! Det känns bra!

Svar på tråden 20/8 nr 3