• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Callimillae

Jennan - va kul! Vad fick du göra? :)

• gladhannapanna

Nu börjar drömmarna handla om bröllopet igen! Inatt var det någonting viktigt jag hade glömt... Vi lämnar in förlovningsringarna på putsning idag, sambons ska graveras också. Senare i veckan ska vi beställa maten.

• Jennan

callimillae:

Jag har lagt in ett inlägg på möhippa sidan-... "världens bästa möhippa" den e lång..

• Callimillae

Hehe, då ska jag tjuvkika där då! :)

• Brud 20 aug

Tror min hippa e på gång...
    Fick idag ett brev med posten där det bara stod, "Packa ner följande i en väska" å sen var det en lång lista med en massa konstiga saker, bla ett paket nudlar, ett paket Ballerina kex, en tom Pet-flaska... Hmmm... börjar bli lite nervös i magen nu...

• Hetta

Brud 20 aug:
    Vad roligt! Klart att det är en möhippa på gång!

• Brud 20 aug

Va förresten och provade klänningen idag som de håller på att sy in, men nu hade de tagit in den så mycket att jag knappt kunde andas... (Eller är det kanske all öl och vin den sista tiden...) Så provning om ca en vecka igen!

• Callimillae

Brud 20 aug - vilken spänning! Va kul! Blir d av i helgen då tro? :)

Var åsså å provade klänningen idag. Så de hinner sy upp den och så. Va kul d e å få va så uppklädd ändå! :) Var inte så många kilon som har kommit till sen sist, puh, trots all öl denna sommar... ;)

• Rackarn

Tack Jennan, kanon

Vad kul att Du var nöjd med Din möhippa, min var oxå kanon. Helt galen förvisso...men jättekul

Tänk att om 20 dagar börjar valsen närma sig vid den här tiden ..... vi ska förvisso inte ha vals utan överraska ALLA ( ingen vet ) med ett medley med lite roliga låtar som vi ska dansa och mima till. Vi skrattar hysteriskt här hemma nu när vi håller på med koregrafin....eller vad man nu kan kalla det

Svar på tråden 20/8 nr 3