• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • johansson

Hetta:
    Jag tycker att du mycket väl kan ha vigselprogram utomhus! Om du är fundersam över prassel kan du kanske välja ett litet tjockare papper som inte fladdrar lika lätt som standardpapper (80g)?

Mistel:
    Vi skall ha en poängpromenad om oss efter middagen medan vi öppnar presenterna. De frågorna fixar vi. Om det skall vara flera aktiviteter så får de komma från toastmastern.

• Mistel

Hetta

Jag tror nog att vi ska ha ngt på lur i samråd med toastmadamen iaf, om det är så att det trots allt inte blir så mkt som händer och mankänner att festen "stannar av" lite.

• Hetta

Mistel: Ja, det är nog bra. Vi har också gett "planerarna" tips!

johansson: Ja, det är klart. Det kanske är trevligt ändå. Fast kanske inte till alla barn under 5 år! Vi har en dikt som nog är trevlig att ha med i alla fall.

• Callimillae

Vi har inte planerat så jätte mycket till festen. Dans och så har vi gett svärmor (som fixar färdigt festprogrammen) några förslag men det får bli en överraskning vad som sker! :)

• Hetta

lillsmurf:
    Ja, inte så kul. Hoppas att din blivande får kul i alla fallpå båda svensexorna! Jag vet ännu inte om min blivande kommer att få en överhuvudtaget.

• gladhannapanna

Brud 20 augusti:
    Min sambo hittade jättefina glaslyktor i form av + tecken. De var sänkta i pris för nyansen blev fel. Tur!

• gladhannapanna

Jag har precis fått vår första bröllopspresent. En jättesnygg glasskål. Dilemmat är bara att jag/vi fick den av en mamma till en av mina klienter. Jobbar som socialsekreterare. Känns halvbra. Har bett chefen kolla var gränsen går för vad presenter får kosta.

• MrsM

Jösses tjejer, nu är det inte ta-mig-f*n långt kvar!!!!! Huvva.... Med ack så ljuvligt!!!!! Något kvar att fixa? Jag tror jag hunnit med allt utom det jag inte KAN göra nu, t ex hämta blommorna och sånt...

kramiz / M

• Xite

Sommarhumlan: Min är inte klar för att världens segaste och mest tidsoptimistiska kompis ska sy den åt mig. Jag är skitnervös. Allt som är gjort är att ta mina mått och köpa tyget.

Jag får väl gå dit i min underkjol jag.

Svar på tråden 20/8 nr 3