20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Hej alla! Har inte vart här på ett par dagar eftersom jag blev hippad i lördag och låg mest i soffan/sängen igår!!
Läs gärna om min dag!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m1194456.html
Brud 20 aug - kors vilken hippa! :D Grattis
Hade det kanon faktiskt. Även om det kanske låter hemskt med kroppsstrumpa å så...
Nu är det dags att ta tag i planeringen igen. Men har inte kunnat släppa TVn, vilka friidrottare vi har!! Både guld och brons i höjdhoppet!! Älskar idrottsliga framgångar!!!
Hejsan!
Nytillkommen 20 aug brud som börjar känna av nerverna nu... Allt är klart och till skillnad från många i forumet har jag bara avsatt 2 mån till att planera vårat bröllop. Den 20 aug 2005 blir man alltså fru i Seglora kyrka på skansen...ofattbart...
Grattis å välkommen till tråden!
Tackelitack!
Är inte ni nervösa...
Jo nu börjar det blir stressigt och många detaljer som ska på plats!! Men himla roligt samtidigt att det verkligen börjar närma sig!
Har hämtat engångskameror idag på "posten" (ICA) och så har vi lämnat in förlovningsringarna för putsning.
Tisdag - måste ringa och fixa med lite hotell å så både för oss på bröllopsnatten, men också för våra gäster och mig å mina tärnor natten innan. Måste också ringa och boka om min klipp-/slingtid.
Onsdag ska ringarna hämtas.
Torsdag ska jag prova klänningen för sista gången (i alla fall i butiken) å sen ska jag hem till hon som ska fixa min make och mitt hår.
Känns som att det är så himla mycket hela tiden... *puh*
mulla - välkommen hit! :)
Jag känner mig mest nervös, inte så fasligt stressad faktiskt, men det kommer väl... Är mer än lovligt tankspridd på jobbet dock... :?
Ska till frissan och klippa och färga på torsdag, lääängtar för det behövs verkligen! Sen vet jag inte om det är så mycket mer just denna vecka. Ska prata m floristen som sagt igen på måndag åsså har vi genrep i kyrkan då oxå.
Kors vad nära det är nu! :)
Haha, såg just att du undrade just om nervositeten mulla... som sagt mer än lovligt tankspridd... :D
Usch jag är svintrött och skulle sätta mig här för att fortsätta med Festprogrammet, men börjar surfa runt här istället... Inge bra! Måste sova nu, ska ta hand om en massa gympande barn/ungdomar i morgon! Gonatt!