20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Ja, jag kände mig lite nervös (eller lite småfånig) när vi övade att gå i kyrkan i tisdags när vi träffade prästen....
Då kunde jag nästan känna hur nervös jag KOMMER att bli när jag väl ska gå upp för altargången med min blivande...
Jag trodde att jag skulle känna mig lugnare efter att vi hade haft vigselsamtal och övat med prästen! Men inte! Känner mig kräkfärdig, tanken slog mig till och med att vi skulle gifta oss i hemlighet då jag känner skräck bara jag tänker tanken på att jag ska gå in i kyrkan och att allas blickar är på oss! Min blivande däremot var nervös innan men kände sig mycket lugnare efter vi varit i kyrkan och övat och pratat med prästen! Puuhh! Jag mår nästan dåligt bara jag tänker på det, även om jag ser fram emot att få gifta mig med min älskling så otroligt mycket!
Jag var lugn ända till vår fotograf meddelade att hon inte kunde...
Lillsmurf:
JAg gör mitt bästa för att itne tänka på alla blickarna som kommer att vara på oss på väg in i kyrkan! Nervositeten kommer i vågor. Just nu är det så himla mycket på jobbet som jag måste ordna med innan jag går hem imorgon så jag hinner inte vara så nervös. Nästa vecka blir det nog värre! Då dräller de långväga gästerna in också, de första kommer på tisdag.
Har varit hemsk sista tiden, skäller på saker när de inte fungerar. Precis som om det skulle bli bättre, började grina sist när skrivaren inte ville som jag ville! Suck!
Men jag ska verkligen försöka ta det lugnt och andas djupt innan vi går in i kyrkan och fokusera på prästen när vi går in!
Måste bara få vara med här på ett litet hörn, har inte skrivit alltför mycket förut.. För mig har det verkligen gått upp att det bara är en vecka kvar... Från att ha varit lugn och haft koll på allt känns det helt plötsligt som om jag inte har koll på nånting! Jobbar i alla fall sista dagen i morgon, sen får jag koncentrera mig helt på bröllop :)
Har också upptäckt att humöret inte är som vanligt, vi småtjafsar mycket mer än vanligt hemma. Känns lagom kul inför det STORA STEGET, men antar att det bara är all press som pyser ut som dåligt humör. Älskar ju honom!!!
El brudo - det är jätte svårt med gästpresentation. En del vet man knappt nåt om och andra kan man skriva hela uppsatser om... Vi lyckades tyvärr inte få det helt jämnt fördelat så att säga, men va fasen... de hade nog inte kunnat skriva så mkt om oss heller å andra sidan. ;)
Nån namnteckning behöver jag inte öva på, men däremot m2b. D kan bli spännande att se hur länge han skriver fel haha. :)
Jag tror också att det är press, stress och nervositet som påverkar humöret och att det blir mer tjafs än vanligt hemma. Det är ju trist, men å andra sidan rätt förståeligt - det är ju ett hyfsat stort steg vi tar! :)
Halloj,
Provade min halterneck utan underkjol och tycker att den framhäver mina inte alltför kvinnliga former bättre faktiskt...så jag kör en våga vägra underkjol.