20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Min första MARDRÖM!!!!!
Nu har jag drömt om en förskräcklig bröllopsfest. Jag grät så mycket i drömmen att jag vaknade av att jag höll på att börja grina i verkligheten också!!!
Så nu börjar visst nerverna poppa upp i sömnen i alla fall...
I går trodde jag att jag skulle träffa 2 av mina vänner (som jag har träffat via BT). De skulle komma hem och skvallra lite hemma hos mig... Döm om min förvåning när dem kidnappar mig, sätter på mig en fin lila tröja där det stod N (mitt namn) hjärtar N (m2b:s namn), en lila slöja och en tiara med lila dun på..... (jag har nämligen lila som tema på bröllopet).
På med ögonbindel och sen in i bilen....vi åkte runt runt till jag var alldeles virrig i bollen :) Sen efter ca 20 min var vi framme... De pratade om vart vi skulle gå m.m. och om hur mycket folk som stirrade (jag vart lite nervös :) ) Sen fick jag lite dricka i handen och de tog av mig ögonbindeln...då var vi hemma hos en utav tjejerna som bor en bit utanför Västerås!!! Där åt och drack vi gott, sen hade vi chokladprovning!
Det var väldigt överraskande och trevligt :)
Det är så härligt med vänner....
Börjar oxå förstå att det faktiskt är veklighet att jag ska gifta mig!!Pirrigt!
Jag hoppas på att vädret blir bra...vi ska ha utomhusvigsel. Men det är ju fullmåne den helgen och då brukar det vara klart väder. Hoppas, hoppas, hoppas!
Gjorde klart vigselprogrammen igår o fick min m2b till att sitta o klippa snören, Han e sååå söt.
NU har nerverna anlänt! Är superpirrig i magen. Kunde inte somna igår på grund av alla tankar. Undrar om det kommer att hålla i sig hela tiden fram till vigseln?
Vad säger vi om vädret?!!!! Nu ska sommaren komma och det hinner nog bli lagom uppvärmt till nästa helg får vi hoppas. Ska ha festen utomhus i jättetält så jag är sååååå glad att regnet ska vara på väg bort!!! Tjohooooooo!
Jag hoppas att de har rätt! I så fall har jag verkligen lyckats i årets semesterplanering! Var ledig de två första veckorna i juli och har jobbat dess fyra regniga, kalla veckorna. Från och med imorgon är jag ledig i tre veckor! *hurra*
Det fina vädret skall komma nu! Tjooohooo! Hoppas hoppas det håller i sig! Idag är det exakt en vecka kvar! Nästa fredag så gäller det! Pirr i magen!
Är så glad, min blivande överraskade mig igår med en champagneweekend på Yxtaholms slott! Han tyckte att jag behövde något som lugnade mig nu i all planering! Vi kommer åka några helger efter att vi kommit hem från vår smekmånad! Helt underbart!
lillsmurf,
det lät riktigt härligt :) Vad innebär champagneweekend? Kanske något att fundera på framöver i höst när det är trist och tråkigt ute!!
Jag är så himla anti just nu. Helt less på bröllopet! Det här strulet med fotograf gjorde att luften gick ur mig. Väntar på bilder på mail från en fotograf. Hoppas att de är bra så att vi känner att vi kan anlita honom.
Gästpresentationen är äntligen klar. Vissa haltar lite men det får vara så. Imorgon är det svensexa. Undrar om jag blir kidnappad då oxå.