• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Callimillae

Ja just ja, lära sig dansa vals ja... D måste vi fortsätta öva på. Vi har provat nån gång så där, men det ser inte bra ut! ;) Fast vi får väl bjuda på några garv annars.

Hehe...

• Osäker

Börjar känna av bröllopsnerverna nu, svårt att somna ligger och funderar på allt.Prästen ringde för en liten stund så vi ska träffa henne i morgon.Det är svårt att jobba för det är så mycket man vill göra. Men tio djupa andetag så går allt bra

• Callimillae

Osäker - jag har också svårt att jobba. Har tankarna på annat så att säga... Men nu har jag bara en vecka kvar att arbeta innan lite ledigt och bröllop! :)

• johansson

Håller på och jaga fotograf. Pust. Hon hade förslag på en ersättare, vilket är bra. Har kollat på hans hemsida och bilderna är jättefina men... han är landskaps- och dokumentärfotograf. Inga bröllopsbilder eller porträttbilder.
    Det blir till att köpa grisen i säcken. Vet inte riktigt hur vi skall göra. Lite svårt att hitta en ny fotograf med så kort varsel.

• lillsmurf

Träffade prästen igår för första gången! Kändes jättebra! Han var rolig och framåt!

Fnissade lite då han läste på vår hindersprövning och sa, Det var en väldans många namn ni har! Hehe, han sa att han behövde fusklapp för att komma ihåg alla namn.

• Callimillae

johansson - hoppas det blir bra, men det blir det säkert! Jobbigt det är när saker skiter sig i sista stund! Lycka till! :)

• johansson

Har mailat 3 fotografer för att se om de är lediga. Får se vad som händer under dagen. Lite magont.

• El brudo ; )

Vad ska ni har för löften till varandra? Sitter här och skriver på något som känns lite mer personligt, men det blir inte riktigt bra - idétorka...

• Callimillae

El brudo - vi e tråkiga och säger bara efter prällen. :) Blir nog m problem det så nervös som jag nog e så jag vågade mig inte på att skriva egna löften, trots att jag tycker det är finare. :)

• Brud aug 2005

Vi ska inte heller skriva egna löften, däremot ska vi inte säga efter prästen, utan vi ska säga det själva! Det var prästen som tyckte det...så vi får lov att lära oss det utan till istället:
    NN Jag älskar dig
    jag vill dela glädje och sorg med dig
    vara dig trogen
    nu och alltid

Svar på tråden 20/8 nr 3