20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Callimillae: Du har helt rätt i att man får sakna dem som inte kommer.
EN helt annan sak: Har ni börjat öva på namnteckningen än? ni som byter namn förstås, ni andra kan förhoppningsvis redan skriva era namnteckningar!
Vi har också fått avhopp så här i sista sekund av fem personer!
Jättetråkigt även om jag har full förståelse för att de inte kan komma!
Men jag är glad ändå och är precis som ni glad för alla andra nära och kära som kommer vara med oss under vår dag!
Aahhh - namnteckningen, har inte ens tänkt på det, det blir till att börja öva! Känns helt ärligt lite fånigt att sitta och skriva sitt "nya" namn innan man ens heter det!
mulla:
Jag har halterneck klänning och min gjorde sig bättre utan underkjol. Prova med och utan och jämför.
Fortfarande inte klart med fotograf...
Hörrni tjejer, hur ser era fest- och vigselprogram ut. Har ni gjort sådana och är de klara? Sitter nu och sliter mitt hår med beskrivningar på gästerna...såååå svårt med dem som man inte har en supernära relation till, man vill ju att alla ska känna sig lika uppmärksammade.
Vill inte bara skriva vem personen är gift med och vad de jobbar med, vill ju ha lite roliga anekdoter som folk kan börja prata om.
Elbrudo:
Du är inte ensam.... det e sååå svårt.... Vi tar in te med yrken alls... för det komme rkomma upp ändå så vi satsar på annat.. typ intressen och så och det e verkligen svårt... sitter också med vigselprogrammet... svårt att veta vad man ska skriva och inte faktiskt..
Så här drygt en vecka innan bröllopet tycker jag att det är konstigt att jag fortfarande känner mig så avslappnad. Vi är i stort sett färdiga med allt. Hade aldrig trott att det skulle vara så här avslappnat.
Fler som nästan _vill_ börja bli nervösa?
Påfågelbrud,
jag känner lite som dig...jag önska nästan att jag skulle bli nervös/stressad...för alla fråga mig hela tiden och dem tittar konstigt på mig när jag säger att jag inte är nervös än!!!
Däremot så har vi en del kvar att fixa, men det känns ändå lugnt.... det är nog så att jag inte har fattat att det bara är dryga vecka kvar...jag trar att det är 1 månad eller 2 kvar :)
Ja, alla frågar jämt om man är nervös, och man vill ju på sätt och vis glädja dem med att säga att man är det, men så länge allt är lugnt och man känner att man hinner med det som ska göras kan jag inte påstå att jag är särskilt nervös.
Däremot var jag väldigt nervös när vi var på stället vi ska ha festen på i lördags och såg ett annat brudpar. Man kände då att snart är det vår tur.