20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
hej alla brudar!
bara en vecka kvar! Fattar det inte! jag har varit förkyld i helgen (bättre denna helg än nästa) och arbetat för att nu gå på sem! Vill bara önska alla LYCKA TILL!! nästa lördag! jag kommer att vara borta hela veckan, men jag tänkte återkomma efter bröllopet för att dela med mig av denna fantastiksa upplevelse! hoppas att fler gör samma sak.
Nästa vecka vid denna tid är vi fruar! wow.
kram på er MaYYa
Sitter och grejar med ett "mingelbingo" som vi ska ha mellan kyrkan och festen medan vi är hos fotografen. En kul idé, men det kräver ganska mycket pyssel!!!! Mindre än en vecka kvar nu bara!!!! Pirrar i hela mig! Ska bli helt underbart, men samtidigt är jag så himla nervös!
Hej alla!!! Gahhh nu är det inte långt kvar!
Har också börjat bli småförkyld som några andra här såg jag och går nu på esberitox, känns faktiskt lite bättre. Skulle ha jobbat en del med bröllopsplaneringen idag men har vart lite trött då vi hade kräftskiva igår, åsså är det min blivandes födelsedag i dag också, så det blev inte mycket gjort idag.
Känner mig rätt stressad nu. Har mycket på jobbet också...
Men, det ska nog blir bra. Imorgon ska jag ta och försöka få koll på allt igen. Alla lösa trådar...
Kram alla 20 aug brudar!!!
Oj vad nära det är nu!!! Helt otroligt! :) Magen är en enda röra, kors med nervös. :)
E lite ledsen idag dock, mina två bästa vänner kan inte komma på bröllopet, och det känns jätte tomt och trist! :(
iiiiiiiiiihhhh - jag har blivit möhippad!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m1205384.html
Satt i möte i fredags em när jag blev kidnappad. Jag fattade ingenting. Jag satt ju i möte och tyckte inte det passade utan undrade om de kunde vänta lite... Men chefens möte var ju bara påhittat.
Jag hade en underbar dag med champagne, skivinspelning, linedancing, middag, party ute. Allt utressad som Dolly Parton. Inga elaka saker alls, jag är så glad och nöjd. För att inte tala om överraskad!
Idag hoppas jag det löser sig med fotograf för oss..
jag är inte speciellt nervös för alltihop och så.. men jag har lite panik för ringen. Jag var hos guldsmeden förra onsdagen (alltså snart två veckor sen) och sa hur jag ville ha stenarna i min redan klara, men släta ring. De har fortfarande inte hört av sig och sagt att den har kommit!! jag var där i fredags men de sa att den inte hade kommit än. Ska det ta såhär lång tid eller kan den ha kommit bort på posten eller nåt sånt??
som sagt, paniken kommer smygande, tänk att inte ha nån ring den dagen?!!! HJÄÄLP!
Hjälp....och fy! Sover inte, äter inte stressar min sambo till vanvett! Stackars honom... Ska åka hem till mamma i 2 dagar nu så hon får ta hand om mig. Hon är världens gulligaste, har ordnat med manikyr och massa mys för mig i 2 dagar! Ska bli så otroligt skönt bara!!!
Fy känner mig lite nere just nu. Vi var och pratade med prästen i fredags och såg fram emot det, men känner mig överkörd av henne. Jag hade önske mål om att få ändra lite i vigsel talet,vill säga tills livet skiljer oss åt.Men nej det gick inte.Idag ringer jag henne för att berätta att vi hittat en solist, och då undrar jag om dom eller vi ska göra vigsel programmet. Då säger hon att det är inte så vanligt att man har för psalmerna står i psalm boken. Sen ville jag gärna att det i kyrkbänkarna satt ljus i stället för blommor som en del väljer, fick ett konstigt svar då också, det blir nog varm ändå i kyrkan men visst vill vi ha det så får jag återkomma i morgon så vaktmästaren hinner ordna det..Tycker att allt har flutit på så bra och positivt från alla man pratat med, men nu fem dagar innan så möter man lite motstånd...vill bara avreagera mig.