• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • Meddelande borttaget
  • Pans

Jo, egentligen tycker jag oxå det. Men jag har fått uppfattningen att man inte får välja. Vi har ju fått den här vikarien tilldelad oss bara. Men jag tycker nog i och för sig att det är viktigare att få påverka själva ceremonin än vem som är präst.

• Meddelande borttaget
  • Förlovad

Hjärtelycka: Tack!
    Nu har min mamma iofs sagt att hon betalar halva tårtan hi hi så då kanske man ändå ska köpa. Hon tyckte inte jag skulle stå och baka dagen innan bröllopet.
    Nåja vi får se.

Hur är det med alla? Jag greps själv av panik igår och blev nervös och pirrig. Det är ju snart bara 2mån kvar. Herregud! Vi ska gifta oss!!!!

• Meddelande borttaget
  • Pans

japp, det blir delselius. dom tar 49:- per bit i trappa och 55:- per bit i etage. Vi har bestämt oss för en tårta som heter Trio. Den är gjord av tre olika choklader.

Förlovad: hihi, vad kul att du drabbats lite av nervositet. Själv känner jag ingenting sånt - troligen så har det inte sjunkit in ännu. Tänk om jag blir supernervös dagen B!

• Meddelande borttaget
  • Förlovad

för evigt: Jo det är nog jag ska bli fru pirr, blandat med lite stress. Klänningen ska nämligen inhandlas i Tallin i helgen med min farmor. Så mellan 10-17,00 så måste jag hitta THE DRESS! Nåja...
    Sen har jag börjat drömma mardrömmar om att inte cateringfirman dyker upp, gästerna kommer inte..jag försover mig osv.
    Ha ha..

Pans: Jag har inte heller varit nervös/pirrig innan kan jag säga. Det slog ner som en blixt igår (då har vi ändå planerat i 1år) Jag kunde inte ens somna igår..det bara gick runt i huvudet. En possitiv känsla men ändå..sova måste man ju kunna..

• Förlovad

Ni får återkomma närmare sen och berätta om dettta drabbat er också ...ha ha det bara sköljer över en..

• Pans

Absolut! Om jag drabbas så lovar jag att genast informera! Haha, det kommer nog..

Lycka till med klänningsjakten! Vad roligt att åka till Tallinn! Hoppas att ni hinner se mer än bara bröllopsbutiker för det är en sån mysig stad. Jag har varit där mycket, men jag har faktiskt inte tänkt på att man kan köpa sin klänning där. Smart. Det lär ju vara väldigt bra priser även på brudklänningar.

Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5