• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • Förlovad

Jag hittade den!!! Min klänning. Och billigt var det! 350 euro för klänning, slöja, underkjol!! Helt perfekt. Nu kan jag slappna av.

Pans: Det finns 10 brudbutiker i närheten av varandra där, så det var ju inte lite. Alla hade ju inte så tjusiga men det fanns jättefina. Vi hann äta inne i gamla stan men jag såg faktiskt inte så mycket. Det var synd. Måste åka dit igen och bara titta på omgivningarna

• Hjärtelycka

Hej tjejer!

Hur går det för Er?*tänker på Er*
    Er stora dag närmar sig med stormsteg...

Förlovad:
    Kul att du hittade din klänning!!!

Hihi - jag tänker hålla liv i tråden

• Pans

Hallå tjejer! Ja, tänk att snart är det dax. Jag kan inte förstå att den dagen verkligen kommer. Jag längtar sååå!

Ikväll ska vi äta lite gott och sen ska vi göra bordsplaceringen för äntligen har de sista frågetecknen blivit utropstecken och vi vet vilka som kommer. Det ska bli jättekul att göra bordsplaceringen!!! Tänk att bara en två personer av 60 har tackat nej - helt otroligt.

Hur går det för er andra??? Vad händer?

• Meddelande borttaget
  • Pans

för evigt: den 13/8 är det dax. närmar sig med stormsteg...

• Förlovad

Ja nu känns det verkligen att man ska gifta sig...så spännande.
    För att svara på Pans fråga..idag är sista dagen för osa. och det är 65 som svarat och 14 stycken som inte hört av sig. Det blir väl att ringa runt sen.

Idag inhandlade jag det sista till vår dukning..ljus, servetter och dukar. Så otroligt skönt att det är klart.

För att berätta om något vi diskuterade förut, tårtan. Jag var och frågade på Ica Maxi vad de skulle ta och hör och häpna!!! 18kr bit, billigt och bra!!
    Hur ligger alla andra till i planeringen?

• magnusfästmö

förlovad - vad var det för typ av tårta de ville ha 18:- /bit för? Var den dekorerad då?

• Hjärtelycka

Hej tjejer!

Kul att läsa om er planering!
    Jag får snällt vänta över ett år tills det är min tur...

Idag tittade & bokade vi lokal iallafall!!!
    Det var i stort sett fullbokat så vi tog det "enda" datumet som fanns kvar...*pirrigt*
    Tänk att man "måste" vara ute i så god tid, över 1 år innan!!Helt galet...

Nu håller jag mina tummar för att ni får fantastiska bröllopsdagar här framöver!

• Förlovad

magnusfästmö: Nä det var den ej. Men man skulle höra på vardagarna då hon som gjorde tårtorna var där. Så hon kunde säga vad hon tog för dekorationerna. Men jag tror ändå inte att det blir så dyrt.
    På de flesta andra ställen kostar det ju 45:-/bit
    För oss är det perfekt för vi vill inte ha massor med krusiduller på..
    Möjligtvis någon blomma eller så.

• Pans

Hjärtelycka: vad kul att ni bokat lokal!!! Vad blev det?

Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5