• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • Bulsan

Nix, det är inte jag som ska flytta till Stavsnäs. Är uppväxt på Värmdö men bor inte där längre....

Vi har inte bokat något alls än så länge! Vi vill gärna gifta oss "snart" men det är lite annat som beror just nu. Sååååå det är mest drömmar

Håller med om att Djurö Kyrka är finfin den också! Men tror jag vill skippa kyrka helt och hållet och ha vigseln i det fria. Men som sagt.... inget bestämt

• Meddelande borttaget
  • Lisa76

Ni som har barn - ska era barn vara näbbar? Vårt (har ett sen tidigare)är tyvärr för litet. Men vi funderar på att ha min systers dotter som brudnäbb. Fast vi vill ju ha vår son med på fotona efter själva vigseln.. Hur skulle ni har gjort? Det är väl inte konstigt att bara ta foton på oss tre?

/ Lisa

• Lisa76

Tips på ställe att ha fest på: Säby Säteri på Ingarö är underbart. Har varit där många, många gånger..

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

Våra barn kommer vara näbbar och tärna(yngsta kommer vara 1 år och 4½ mån då vi gifter oss).
    Kommer även ha två "Maid of honour"(mina systrar)som håller ett öga på smånäbbarna.

• Bulsan

Kan ni inte ta några bilder med er två + några bilder på er tre + några bilder på brudnäbben.....

• Hjärtelycka

Vi kommer ta bilder på hela brudföljet och givetvis på alla våra barn tillsammans med oss.
    På våra "riktiga fötografbilder" kommer det bara vara jag och min nyblivne på, för vi åker iväg och fotas själva!

Men själklart är barnen en del av dagen!!!

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:

Hihi det drar ihop sig!

Kommer du fortsätta sminka blivande brudar efter öppnadet av salongen? Eller ni kanske rent av kommer köra nåt "bröllopskoncept" Lagom till nästa sommar

Jag & m2b pratade om det här med nervositet på den stora dagen. Konstigt att vara nervös när man varit ett par i 10 år..... Men vi sa båda 2 att DET kommer vi att va!!!

Hoppas dina "bröllopsnerver" håller sig i schack nu så du hinner fixa det sista!

Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5