• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • Hjärtelycka

Hej Värmdö-brudar!

Det drar ihop sig?
    Vem är först på tur?

Håller mina tummar för att Era dagar blir fantastiska och alldeles underbara!

Lycka till nu och berätta gärna allt sen

Ps.Tar gärna emot förslag på duktiga florister. Ds.

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:
    Jag gillar inte heller Charlottas. Har inte handlat där på väldigt lääänge
    Farsta trädgård tycker jag har blivit sämre....Sen står det still... Lindeborgs?Blomaffären på Grisslingerakan? Vad finns mer att tillgå i krokarna?

Hur går det annars? Har kläderna kommit från Thailand?*nyfiken*

• Meddelande borttaget
  • snuff

Min kompis som gifte sig för 3 veckor sedan i VÖ-ka anlitade den lilla blomster affären på grisslinge rakan, och den buketten var som en drömm! samt att personalen var hur tillmötesgående som helst. Så kolla där.

Annars så kan jag rekommendera farsta trädgård brevid Shellmacken, de har en kille som jobbar där, han gör de mest fantastiska blomster arrangemangen.

Lycka till

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:
    Tråkigt om du känt att det är för mycket Har saknat dina inlägg, trodde du var bortrest
    Hoppas du mår bättre nu!

Kul att kostymen var toppen! Din top och kjol kommer med all säkerhet vara super den me

Blomsteraffären på Grisslingerakan stängde, det blev godisbod (som åxå stängt). Nu är det blommor & antikt där

Försöker samla på mig lite tips innan alla nygifta brudar försvinner från BT med sin vishet

Ta hand om dig. Du måste spara på krafterna så att du kan njuta bröllopsresan
    Kram/Hjärtelycka

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:
    Var det så stor skillad på pralinerna? Kul att ni blir nöjd iaf.

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:
    Hur var servicen på resp. ställe? Puss och Kram var en aningens dyrare va?!

Vad skönt att vara "back on track" igen! Kul att ringen är beställd! Blev det den pensionerade guldsmeden som fick den äran

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:
    Wow, en jättevacker ring! Kul! Förstår att du är glad

• magnusfästmö

En vän till mig har arbetat i samma verkstad som killen och tjejen som har öppnat i Orminge nu. Kompisen gjorde våra förlovningsringar. Jag tycker att tjejen gör jättefina smycken, har kollat i hennes port folio. Killen, Erik heter han väl?, har jag inte direkt nån uppfattning om, men jag tror säkert att han är jätteduktig. Kul att de får kunder!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5