• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • magnusfästmö

Vi gifter oss i Stadhuset, borgerligt alltså... Jag ska nog kolla upp Skärmarö. Heter det så eller har det något företagsnamn? Kan man fixa allt själv där, vet du det?

• Pans

Prova det här:
    Skärmarö Sjökrog
    Skärmarö Gård, 139 54 VÄRMDÖ Tfn/Fax 08-571 461 77

Det är inte säkert att krogen har hand om ladugårdarna för uthyrning. Men om inte så kan de med all säkerhet slussa dig vidare. Lycka till!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:
    Va roligt att det ordnat sig så bra med lokal! Nära och bra från kyrkan åxå!!
    Skönt att ha det fixat.
    Låter ju bra att fixa ordnig lokalen, är den trist vanligtvis? Jag har inte varit inne bara utanför...

Pans:
    Tack för tipset om Skärmarö Krog - ska kolla upp det!

Magnusfästmö:
    Kul med fler Nacka/Värmdö-brudar! Hoppas vi kan tipsa varann om saker & ting!

• Pans

för evigt: vad kul att ni hittat lokal! Har man bara kyrka och lokal så fixar sig resten!

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

för evigt:

Det låter ju helnajs!! Stilfullt att klä i vitt. Mys med en sprakande brasa på hösten!!
    Havstema är ju passande på Ingarö!

Som sagt; Det blir nog toppen!

• Förlovad

Hallå där! Nu skulle jag behöva lite hjälp. Någon som vet något bra ställe man kan köpa tårtan ifrån?
    Vet inte alls vad som finns..
    Nån som har några tips?

Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5