• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • Pans

Ja, vi ska ha festen på Säby. Vad jobbigt att ni inte har hittat en bra lokal eller att ni i alla fall inte bestämt er. Är det för att ni inte vill ha "hela paketet" som det är svårt att hitta nåt bra?

Tack för frisörtipset - det är möjligt att jag kommer att kontakta dom. Egentligen vore det rätt skönt att boka en frisör på hemmaplan. Ju mindre man behöver åka runt den dagen, desto bättre!

• Pans

Tackar - ett frisörtips till! Kul att ha ännu en Värmdöbrud här! Du är ute i god tid må jag säga. Det är verkligen super att samla på sig massa tips härifrån redan.

Jag har förresten skickat inbjudningskorten idag - så skönt! Det gick troll i dom så jag är så glad att vi äntligen kunde få iväg dom. Meningen var att vi skulle fått iväg dom tidigare eftersom vi gifter oss i augusti och folk ska planera semestrar och så. Men allt som kunde strula med papper, tryck, symaskin osv gjorde visst det. Stackars min kära vän som tog på sig att göra dom åt oss.

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

Fick telefon så jag såg inte att för evigt redan berättat om Hårdesign...

Nåja, budskapet går ju fram: Sussi är duktig!!!!

• Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

För evigt:

Vad jag har förstått så är vissa lokaler redan bokade nästa sommar...
    Vi måste vara ute i god tid eftersom vi gifter oss på en ö & eftersom vi är småbarnsföräldrar så känner vi att vi måste planera då vi har tid - för att få det som vi vill ha det.
    Svårt att förklara.....

Vad kul att även du tipsar om Hårdesign. Brudarna som du sminkat har varit superfina

• Hjärtelycka

för evigt:
    Jag såg åxå priserna....Ska kolla upp priser på deras tårtor.
    Chokladfabriken har priserna på hemsidan *smidigt*

Såg att du bokat Telegrafen!! Vad ingår i hyran där???

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Hjärtelycka

Pans:
    Vad skönt att ni fått iväg inbjudningarna. Trist när det strular!

för evigt:
    Vi kommer gifta oss på Nämdö, men ha festen på fastlandet. Ska titta på Anneberg och Lilla Nyckelviken. ev. på Telegrafen åxå.
    Just nu är min blivande inne på att ha festen på båt istället....Sonderar terrängen just nu

* det var inte meningen att "ta över" tråden...vi kanske ska starta en Nacka-Värmdö-tråd för att tipsa varann*

/Hjärtelycka

Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5