• Pans

Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5

Nån mer som ska till Värmdö kyrka på infokväll imorgon 17/5?

Jag tycker det ska bli jättekul eftersom vi aldrig varit inne i kyrkan förut. Den verkar så stor tycker jag... Jag hörde från vår fotograf att det brukar vara långa vigslar i Värmdö kyrka. Typ 45 minuter... Lååångt.

Vi har massa undringar, så det ska bli intressant! Undrar tex om de går med på att spela en CD-skiva som utgångsmarsch...

• Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5
  • Lisa76

för evigt--> Det spelar egentligen inte någon roll var han/hon finns. Vet du ngn som kommer hem & fixar så vore det toppen, jag bor i S-Boo. Smink hade jag tänkt att fixa själv..

• Meddelande borttaget
  • Lisa76

för evigt --> Är det någon speciell frisör som du kan rekommendera på Hårdesign & Hamnsalongen? Du vet inte var Sussie har tagit vägen?

Kram & STORT TACK för hjälpen!

• Meddelande borttaget
  • BimBulle

Här kommer en Värmdöbrud till! Ska flytta till vårt hus i Stavsnäs till hösten så det blir Värmdö kyrka nästa augusti!
    Vi får dock inte boka tid än.... inte förrän efter nyår, är det så för er med..??

• Lisa76

Tro mig, jag vet att det är sent Min kära sambo friade lite hastigt & lustigt utan att jag hade en blekaste föraning.. Och vi vill gifta oss innan okt, för då ska vi få barn Så vi fick välja mellan de datum (typ inga alls) som de fanns kyrkor lediga.. Som sagt: lite hastigt & lustigt --> men nu börjar allt ordna upp sig, och skulle jag ha haft 2 år på mig, så skulle det inte blivit ett dugg annorlunda. Så det känns kanon trots lite kort om tid. Hi, hi.. Kram & tack för all hjälp! / Lisa

• snuff

Hej

Sussie jobbar nu mer på slongen Sacha Juan på Sture gatan. Hon brukar kunna komma hem och göra frisyren, och hon e så duktig och go tjej!

//Snuff

• Meddelande borttaget
  • BimBulle

Men de vi har pratat med vet inte ens om att vi inte än bor i församlingen...? Deras anledning till att vi inte fick boka innan nyår var enligt dom att dom var tvugna att boka in konfirmationer osv först o det görs vid nyår. Tycker att det låter lite konstigt för jag har aldrig hört talas om att det inte går att boka ett år innan...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Infokväll i Värmdö Kyrka 17/5