• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Åre bruden 07

Klok?

du vet möjligtvis inte vad de har för nummer? eller om det finns ngn hemsida?

• je77

Hejsan!
    Var med i Jämtlsndstråden för några månader sedan, men pga av flera dödsfall i familjen fick vi lägga ner bröllopsplaneringen. Men nu är vi äntligen på gång igen.
    Ni som håller på att planerar frör fullt vet ni hur man kan få tag i en bra fotograf som fotar hela bröllopet, förberedelserna innan och festen. Letar även med efter någon som kan filma allt!
    Det vore jätte bra om det fanns någon i östersundstrakten.
    Kram på Er och lycka till med all planering.

• Brunkullan

je77:

Ta kontakt med Mediaverkstan i Östersund, dom står till tjänst med lite allt möjligt!! Jag tror adressen är www.mediaverkstan.se

Jag skulle vilja ta upp ett annat ämne till diskussion, och det är frågan om brudklänning i vit eller benvit!? Jag har fått för mig att en vit brudklänning passar bättre på vintern, då all snö är så vit. Ser inte klänningen "smutsig" ut om den är benvit då.....???

• Brunkullan

Oj, så fel det kan bli!! Internetadressen till Mediaverkstan är fel!!

Adressen är denna: www.web.telia.com/~u63114480/

• Brunkullan

Oj, oj, oj..........vad jag håller på!!

Nu ska det bli rätt: web.telia.com/~u63114480/

Förlåt.......

• Åre bruden 07

Brunkullan

Jag undrar det samma Tror dock inte att det ser smutsigt ut med en benvit men det ja bekymmrar mig för är att man kanske lixom smälter in för mkt med en vit klänning med all snö o så runt omkring? *funderar*

• Annorlunda

En vecka kvar till bröllopet. Skulle åkt upp till Jämtland idag men va fasen men hinner ju ingenting. Skulle ju ha fixat det mesta tills vi åkte upp men, men. Har checkat av med Törners och Moas. Ska träffa prästen på måndag. Måste fixa festprogram, bordsplacering och diverse när vi kommer upp. Undra hur mycket man har glömt. Jag har mardrömmar om att jag glömmer, inte klänningen men alla andra atteraljer hemma.
    Hoppas ni är lugna. Hör av mig om drygt en vecka igen när allt är fixat. Må så gott så länge!
    Kram, kram!!

• Klok?

Hej Åre brud, jag har inte någon susning faktiskt men vet att det finns, kolla på Åre kommuns hemsida där borde det finnas information.

Annorlunda! Jag känner igen stressen, det var hemskt och alla mardrömmar hujeda mig! Lycka till på stora dagen på något sätt ordnar det sig och det till det bästa

Ang vit klänning på vintern, jag får också känslan av att den smälter in i snön, om inte det går att göra några små detaljer på klänningen? Pärlor, broderi eller dyl.

Kram

• je77

Hejsan på Er!
    Brunkullan: vet du någon som har användt sig av mediaverkstan?
    De låter väldigt billiga så jag undrar bara hur bra de är!

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2