• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Klok?

Åh vad det är skönt att luta sig tillbaka och se på allt bestyr ni har

Tårta gjorde vi själva, enkla med hallonsylt och vaniljkräm + rosa marsipan fast vi hade i och för sig ett enkelt bröllop inget stordåd eftersom vi planerade så otroligt väldigt bra (flytt, inskolning och bröllop för er som inte varit med)

Idag är jag mest av allt förbannad. Den där otroliga människan som är (tråkigt nog) far till mina underbara barn vägrar träffa sina barn! Vi ska i helgen åka upp till byn där jag bodde förut och där han bor 7 km ifrån - ringde alltså och talade om att vi skulle upp och talade också om att barnen ville träffa honom men icke sa nicke det var inte han utan jag som bestämt att det skulle vara så här och han hade minsann inte tid att träffa dom för han höll på med rundbalning m m. MEN VA F-N går det inte ställa höet en enda dag och träffa sina barn?!?! Det värsta blir att tala om för barnen, dom kommer bli såå ledsna och det gör ont i en när dom gråter så. Sonen sa sist att "det känns som hjärtat håller på att gå sönder", ska en 7-åring behöva säga så för att hans pappa inte vill hämta/mötas/träffa? Bannade ...... ja vad jag ska skriva därefter vet jag inte, hittar inte ord.

Sorry för gnället men jag var tvungen att få gnälla lite

Kram på er därute och lycka till med förberedelserna

• Hallen brud

Hearts:
    Du kan ju pröva att slänga in dem i tumlaren
    Skämt åsido, det fanns faktiskt jättefina skor på Din Sko av alla affärer, jag gillar inte dem i vanliga fall. Det kanske kan vara värt ett försök?

Klok: Gnälla får man hur mycket som helst J-vla skitstövel - så har jag sympatiserat lite oxå. Låter som en knöl det där. Mest synd om barnen förstås...

Förresten, har ni någon erfarenhet av Nails Skönhetscenter på Stortorget? Beställde tid för manikyr inför bröllopet där. Bara nyfiken!

Kramis alla

• cissilla

Har bara varit på skönhetscenter för fotvård och då var dom bra.

Själv ger jag upp bröllopsplanerna på Frösön, det låter så mysigt när endel av er berättar att ni åker ifrån hemmet till en annan stad för giftemål och det har vi oxå bestämt oss för, vi bokade biljetterna i tisdags- vi åker till Teneriffa och gifter oss där den 20 januari, så om det är någon som vill ha Frösökyrka på nyår så är den ledig ;)

Jag hoppas det är ok, att jag hittar in på denna sida ibland ändå, eftersom jag måste fixa endel saker här ändå, typ kläder och dyl. Sen skall vi väl ha någon slags mottagning för dom som inte kunde följa med.

• Hallen brud

Cissilla:

Försvinn för allt i världen inte härifrån bara för att bröllopet blir på Teneriffa!!!
    Du är ju trots allt en Jämtlandsbrud eller hur?

Tack för svaret angående manikyren, jag menar hur fel kan det gå med en liten manikyr?
    Mest e det M2B som ska skrubba grovarbetar händerna

Kramis så länge

• Hallen brud

Halloj tjejer!

Hur går det med planeringen så här i värmen?
    Skulle ha satt mig ned igår med bordsplaceringen men hjärnan kokar så det blev att lägga sig i blöt i stället
    Tycker att värmen är sååå mysig men helst om man får vara vid sjön där det fläktar.

Inte på kontoret med 35 grader på rummet

Skickar en kramis till er alla

• Hallen brud

VAR E NI ALLIHOPA????

Ingen o prata med
    Kanske har ni dukat under av all planering?
    Själv har jag tagit en planeringspaus men kan inte låta bli att titta in

Kramis

• brud nyår05

Hej
    Själv e jag på semester i Gävle. M jag åker runt som en skottspole och letar klänning...vad trött jag blir!!!!
    Jag vill ha forever yours nr:35105. Men var finns den att prova????
    Jag har provat den i Östersund på Atelje Grönlund, men när jag kom tillbaka och skulle köpa den så var den såld!!!!!
    Vem köpte den, hoppas att den tjejen säljer den begad!

• Hallen brud

BrudNyår:

Oh semester vad skönt
    Kul att du hade tid att titta in en liten stund Då behöver man ju inte känna sig alldeles ensam.

Kan du inte efterlysa klänningen i en egen tråd här på BT? Du kanske har tur, någon kan ju ha den?!
    Värt ett försök?

Kramis

• Åre bruden 07

Här är jag
    Torkar nästan ut i värmen o har just nu planering inför min mammas 50 års fest med en massa skojiga överraskningar åt henne i helgen O letar biljetter till Östersund, ska dit om en vecka

• brud nyår05

Hallen brud
    Tack för tipset!! Det ska jag prova.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2