• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Åre bruden 07

brud nyår05

alltså ngn som har sålt den via typ blocket... beg då..

• Hallen brud

Brud nyår:

Jag tänkte på det... Varför går du inte till Anjos och beställer den?
    När jag var där så sa hon att om det var en hyfsat vanlig modell så hade hon inga problem att beställa den.
    Har hört att hon beställt till andra, hon är mycket bra att ha att göra med

Hon heter Anna.

Lycka till
    Kramis

• Brunkullan

Håller med Hallen brud: gå till Anjos!! Jag har beställt en klänning där, som hon ska köpa hem, för att sen hyra ut till andra än mig!! Men det tar ca 3-4 mån innan hon får hem klänningen, så var ute i god tid!!

• Brunkullan

Nu måste jag få fråga en sak:

Vet någon var man kan hyra eller köpa en heliumtub i Östersundstrakterna?? Jag skulle vilja ha heliumfyllda hjärtballonger på bröllopsfesten, men vet inte hur jag ska göra. Ballonger finns ju i massor att köpa på nätet, men inte heliumgas......???

• brud nyår05

Jo problemet är det att jag skulle vilja prova klänningen en gång till innan jag bestämmer mig...Men om hon på Anjos kan tänka sig att ta hem klänningen, även om man ej är tvärsäker på att man köper den, och att hon då kan hyra ut den i så fall till andra så e ju det ett bra allternativ!

• Brunkullan

Jonnes brud:

Tack så mycket!!!

Fler förslag!!!

• Åre bruden 07

Brunkullan
    Här är en till, överlag är sidan rolig o har en massa roliga tillbehör,, dock väntar jag fortfarande på att min beställning ska bli levererad

balloons-galore.net/pd_ultra.cfm

• Brunkullan

Åre bruden 07:

Hmm, intressant! Vad har du beställt, och hur länge sen är det? Hur mycket är 18 $ i svenska kronor??

Låt mig få veta när du fått din leverans, så jag vet att det fungerar som det ska...

• Brunkullan

Åre bruden 07:

Såg just att man kunde välja svenska kronor, och att priset blev 140 kr för "heliumflaskan" - inte så farligt!! Vad blev priset för frakten??

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2