• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Klok?

Lycka till Jonnes brud, vid det här laget är du säkert redan jättenervös och på språng! Synd på vädret men det blir toppen ändå, vi hade också dåligt väder när vi gifte oss men efteråt märkte vi inte de ändå, vi var så glada!

Hallenbrud; Kommer du kunna titta in här lite då och då fast du lämnar din dator? Om inte; lycka till och stooor kram till dig.

Cissillia; Du har rätt! Det är faktiskt ni som ska gifta er och lite sura miner får du kanske räkna med men det kommer att gå över! Ni kan ju alltid ordna en liten fest för släkten när ni kommer hem

Ha det bra alla ni där ute och kram på er alla

• brud nyår05

Jonnes brud: Hammerdal?? Jag är oxå från Hammerdal ursprungligen!! Va brydd jag blev nu! Och toknyfiken vem du e!

• Klok?
    Min pappa är från Fagerdal och mina kusiner bor i Hammerdal
  • Åre bruden 07

Hallen brud

Kommer bo i Östersund hos min blivandes syster.. ska bli så skoj

• Hallen brud

Här e jag

Vad kul att det rör sig på tråden

Idag är det 20 dagar exakt tills jag blir fru! Men vem räknar? Hi hi.

Bara en vecka kvar på jobbet, sen en vecka kvar i Stockholm då blivande svärföräldrarna kommer ner till oss och sen åker vi upp till Hallen den 29:e.
    Jag längtar såååå!!!

Klok: Kul att du är med och tittar till oss då och då

Brud nyår: Hur gick det med klänningen? Beställer du?

Kramis till alla

• Åre bruden 07

brud nyår05

Hur ser din klänning ut?

• Åre bruden 07

brud nyår05

Hrmm funderar,, tycker jag har sett den på ngn annons

• brud nyår05

Åre bruden 07: annons???

• Jonnes brud

Jag kommer ursprungligen från Småland, men MIN MAN har bott i Hammerdal. VI har kvar hans föräldrarhemma och är där nästan varenda helg. Tänk också på att tant är gammal, fyllde 50 år i går, så det är inte säkert att vi känner samma personer.

Vi hade en väldigt fin bröllopsdag, varm (trots dåligt väder, fast det var bara en bagatell) och kärleksfull. Det var bara några små saker under dagen som inte blev riktigt som vi hade beställt, men det spelade ingen som helst roll. Jag tror inte några yttre saker hade kunnat förstöra dagen, för det var ändå själva vigselgudstjänsten som var det viktiga. Under middagen hölls en del tal, min bror höll ett väldigt fint bl.a. och efteråt (vi hade inte dans) åkte vi från min sida hem och åt ostbricka och senare drack vi kaffe. Det var en mycket trött brud som någon gång efter midnatt, stupade i säng.

Tyvärr åkte alla bröllopsgäster från min sida hem i går när jag fyllde år, men vi hade en trevli dag med besök på Gaaltje och lunch på Arctura. Fast jag sa åt dem att det var sista gången de fick planera så dåligt att jag skulle behöva åka ner till stationen TRE gånger för att vinka av folk. Sist åkte min son och det var tyngst, tycker jag

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2