Jag blir också glad när vår tråd kommer upp, det känns som om det enbart är därför jag går in på BT just nu. Ja vi var ju "några" stycken men vart dom tagit vägen vet jag inte. Kanske har dom fullt upp med att planera? Idag har det varit fint väder faktiskt - det har ju snöat här förra veckan - men idag är det sol och ganska vamt så barnen har varit ute och vi likaså. Jämtarna är ju lite sega av sig så ta det med ro
vi fick svar några dagar för sent också och dom vi inte fick svar av som vi ville skulle komma ringde vi till. Dom blev faktiskt glada för påminnelsen (vi vet att dom är glömska och måste påminnas).
Gammalt skrock - att man inte ska trä brudklänningen över huvudet utan kliva i den (otur annars).
Försök få någon att filma hela cermonin, om du är det minsta lilla lik mig så kommer du bara ihåg fragment + att det är roligt att ha. Min man håller på att göra en DVD-film nu av filmerna (vi hade 3 kameror, en framme, en i predikstolen och en från höger bak). Nu hör det till saken att min man är mycket mycket petig med såna detaljer och kompisarna som filmade likaså, så ha en kamera i predikstolen fick dom övertala prästen till men det blev mycket bra filmat därifrån. Han ska också göra kapitel med foton m m, det ska bli kul när det är klart, vi kommer nog få spela in löftena i efterhand då de inte hörs så bra på filmen men det är okey tycker jag, musiken vi hade ska vi också lägga på så den hörs bättre. Ja har man en man som håller på med videoredigering så har man - bra bli det, bara det blir klart
Igår kväll hade vi en liten middag för en av våra bästa vänner med flickvän - dom kunde tyvärr inte vara med på bröllopet då han var borta. Det var jättetrevligt, vi åt tacos och efter det en chokladpaj som är helt underbar!
Nej nu ska jag försöka göra något vettigt men det är svårt att låta bli att titta in här någon gång då och då.
Kram och ha det bra tills nästa gång