• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Jonnes brud

I morgon gifter jag mig. Sitter just och funderar på vad det ska bli för väder. Å hjälp, vad pirrigt det känns.

• brud nyår05

Jonnes brud: Va kul!! Hoppas att ni får fint väder. Lycka till!!!! Berätta för oss här sedan hur det gick!

• Skidbrud (gift)

Jonnes brud:

Va kul!! Lycka till!

Vart ska ni gifta er?

• Hallen brud

Åre bruden:
    Oh vad mysigt Snart åker jag också upp, bara två veckor kvar och då är det bara en vecka kvar till bröllopet... Längtar!
    Bor ni i Östersund när ni är där eller i Åre?

Jonnes brud:
    Stort lycka till för imorgon och världens största kram!

Kramis till alla

• Hallen brud

Brud nyår:

Såg du??? Du har fått napp på klänningen!
    Vilket bra pris.
    Om du vet storleken är det ju bara att beställa.

Lycka till

• brud nyår05

Hallen brud
    Javisst såg jag det. Vad kan det bli i svenska pengar?? Är det x9? Tillkommer frakt? Jag förstår mig inte på deras storlekar. Jag provade en i strl 40 som passade bra. Den ska bara tas upp lite. Vad är det i Dollar?
    Är det ngn som vet så hör av er!!

• brud nyår05

Men vad är det med mig...solsting?? Dollar vad fick jag det ifrån??? =-)
    I deras strl mått menar jag ju vad motsvarar strl 40 då??

• Hallen brud

Brud nyår:
    Jag har svarat dig i din klänningstråd, jag blev visst lite förvirrad men jag har svarat väldigt duktigt i alla fall

• cissilla

nu drar jag iväg på semester i 2 veckor till Öland, då vi skall berätta att vi skall till, hoppas ingen blir sur för att vi gör det utomlands.. men det är faktiskt vi som skall gifta oss inte dom, vad nojig jag blir det går säkert bra.

Jonnes brud: Lycka till i morgon, håller tummarna för vädret ;)

• Jonnes brud

Nu har jag druckit kaffe och det känns bara LITE pirrigt. Ska snart sätta igång med att stryka och göra mig iordning (gör det själv), m.m. Blev lite orolig när min M2B gick ut genom ytterdörren strax efter 6.30. Jaha, tänkte jag, det var sista gången jag såg honom. Fast han kom in igen, han skulle bara ladda batteriet på bilen vi ska ha.

Idag är det regnigt och kallt i Hammerdal, 13 grader. Suck! Men man kan ju inte få allt. Ser fram emot en underbar dag.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2