• smultronet

1kg i veckan...

Hej alla viktkämpare

-1kg i veckan är en bra viktnedgång, och den här tråden tänkte jag att vi som går ner 1kg i veckan kan peppa varandra.

Skriva in varje måndag om man lyckts gått ner 1kg i veckan.

Jag äter bra och motionerar, jag är även med i viktklubben.

visst har man sinna uppehåll eller unnar sig i bland när man fyller/andras födelsedagar/fester m.m.

fast det är ju bara att fortsätta efter den dagen eller hur

nu kör vi på(varjefall jag)

• Svar på tråden 1kg i veckan...
  • Cybermamman

Smultronent, Ja vi hade en underbar dag och fantastisk resa. Känns lite tomt när allting är över men blev räddad i sista stunden för jag får vara toastmadam på min bästa väns bröllop nu i sommar. Ska försöka knåpa ihop lite om vår stora dag nu i helgen. Vad roligt att läsa att det går bra för dig till slut. Jag ska fortsätta gå ner men jag åt pizza varje dag i Italien. Precis som jag sa . Ett kilo i veckan tror jag inte det blir men jag ska göra så gott jag kan.

• Carma

Cybermamman,

Jag är lite nyfiken. Hur lång är du & hur mycket väger du? Vill du gå ner 10 kg till??

Jag tycker du var jättefin på korten

Carma
    Kämpar med 3 kg

• Cybermamman

Carma, undrar vilka kort du menar för jag har inte visat några vad jag kan komma ihåg? Har du blandat ihop mig med någon annan kanske?

• KickanF

Cybermamman.
    blir lite avis där på att du har varit i Italien och dessutom ätit en massa pizza. Var var ni någonstans?. Själv älskar jag både Italien o pizza, brukar skylla på att jag är halvitalienska. Sist var vi i Terracina i juni förra året.

• Cybermamman

Vi var i Assisi. Åh vad pizzorna var underbara, mozzarella och ruccolasallad ...mmmm... Vi kommer att ta barnen oss nästa gång men då blir det nog till Rom. Redan till hösten hoppas vi

• KickanF

Där har jag inte varit, men däremot i Diano Marina vid samma kust. ROM är super. Var där en runda också nu när vi ändå var i 'Terracina som bara ligger 10 mil ifrån. Vill också tillbaka till Rom. Men mer tid för att shoppa nästa gång. Hade min tonårstös med mig denna gången, o vi spenderade nästan 2 tim utanför ett hotell vid spanska trappan. Varför, jo Brad Pitt med co var där inne för att spela in Oceans 12. Tyvärr såg vi honom inte denna gång, nästa kanske......

• smultronet

Den 7maj 2006 ska jag väga 55kg!!

• KickanF

Oj, ursäkta smultronet. Blev en Italienparentes där, inte riktigt meningen. Drömde mig iväg...
    Back on track:
    Jag ska väga 55 kg till midsommar. Har jojo-bantat i ett helt år nu. Men nu känner jag att med denna tråden så kommer jag att klara det..... O det är väl det som är meningen. Ensam är inte stark.

• smultronet

KickanF
    det e lungt, ni får prata om vad ni vill
    vad väger du nu?
    Jag har med jojo-bantat men nu ska det gå bra för mig.

från och med i morgon ska jag börja gå ner 1kg i veckan, tror nämligen att jag har gått upp, har blivit för många tip top *fy* men det e så gott

men nu ska jag fixa att gå ner - 10kg 4 juli.

• Jen78

drömfia;
    Säker på att vågen inte är trasig då?
    Skämt å sido, tror säkert att det är muskler du byggt å som i så väl vet så väger muskler mer än fett å då syns det inget minus på vågen... Har du mätt dig då? Oftast kan man märka det där om man nu inte märker det på vågen... Ibland när jag står still i vikt så märks det ändå på kläder å sånt som sitter lösare.
    Dra fram måttbandet vet ja!

Svar på tråden 1kg i veckan...