Hej! Nu har jag inte läst här (eller skrivit) på ett tag, men nu vill jag i alla fall tala om att det ÄNTLIGEN har släppt för mig. Den senaste veckan har jag gått ner 1,2 kg så nu har jag totalt minskat 4,4 kg på 17 veckor.
Ni vet ju att jags skrev att jag gick ner 3 kg under mina 2 första veckor och att det sedan stod stilla såååååå läääänge, men nu så.... nu ska väl även jag komma igång. Fast nu kör jag en egen blandning mellan SBD och GI och det funkade väl bättre. Men inget hände förrän jag plockade fram Viktväktar-CD'n och räknade points på min GI-mat. Jag har ju länge misstänkt att jag ätit för lite och det stämde. Jag provade att lägga in på Hälsovakten innan men då hände ingenting. Konstigt är det MEN glad är jag. Nu ska jag ut med grannen och mina stavar på en timmespromenad igen (har slutat med morgonpromenaderna innan vi går ut, men det beror på att min sambo har semester och då känns det inte så kul att gå upp 5.30 (som vi alltid gör annars eftersom han jobbar 10 mil härifrån) för att ta morgonpromenad när jag ändå ska ut med grannen vid 9. Tyvärr har jag redan hunnit äta innan 9-promenaden (så det blir ju ingen morgonpromenad med max fettförbränning) eftersom jag vaknar tidigare och är jättehungrig på morgonen.