• smultronet

1kg i veckan...

Hej alla viktkämpare

-1kg i veckan är en bra viktnedgång, och den här tråden tänkte jag att vi som går ner 1kg i veckan kan peppa varandra.

Skriva in varje måndag om man lyckts gått ner 1kg i veckan.

Jag äter bra och motionerar, jag är även med i viktklubben.

visst har man sinna uppehåll eller unnar sig i bland när man fyller/andras födelsedagar/fester m.m.

fast det är ju bara att fortsätta efter den dagen eller hur

nu kör vi på(varjefall jag)

• Svar på tråden 1kg i veckan...
  • smultronet

KickanF!
    Hoppas det går bra för dig
    får man fråga hur din meny ser ut?
    Duktig du är som har promenart!
    Jag vill också göra bröstop fast har inga pengar till det nu. vad kostade dina och vart det bra?

MM det retar mig med, jag skulle börja 1 januari men bara dragit ut på det hela tiden

Swiss!,

ja jag såg det, tack för förslaget, ska skicka en ansökan till stället här på området.

Trevlig helg!

• KickanF

Hej smultronet o tack det samma.
    Ja, vi får väl glömma våra tidigare misslyckanden o ta en fräsch nystart. Det enda misslyckande är ju trots allt att sluta försöka.
    Min meny är lite olika från dag till dag:
    Men ungefär såhär:

En tallrik K-special med färska skivade jordgubbar o mellanmjölk.

Grov macka med philadelphia light, sallad, mager ost, kokt skinka, paprika, gurka ! + Kaffe med mjölk.

Frukt+ ett glas nyponsoppa utan socker.

Kaffe o viktväktarkaka

ViktVäktarmiddag med isvatten.

Om jag blir sugen på nåt gott på kvällen (vilket jag nästan alltid blir)
    så tar jag lite russin/vindruvor
    nåt sockerfritt godis, skivad frukt, lättchoklad, krokofant eller dylikt.

• KickanF

Jo, det var ju brösten också.
    KOstade 36 000. Har sparat till det i flera år. Just nu är de lite stora, men då de bara är "4 dagar gamla" så är de ju svullna o fulla med blåmärken. Kommer nog att bli bra sen, hoppas jag ! Har hört att man vänjer sig fort vid storleken o vill ha större, däför tog jag till rejält med en gång. dock inga PamelaA-meloner.

Hoppas solen skiner imorgon så man kan ut o gå en lång runda igen.

Natti.

• SB_Helena

KickanF
    Hej. Lite intresserad av din operation. Har själv gått i de tankarna men är rädd för biverkningar och så. Hur känns det för dig nu när det har gått några dagar? Vart gjorde du operationen någonstans?

• mullig

maste man inte göra om operationen efter 10ar för att silikonet blir gammalt?

• KickanF

SB Helena:
    Jag gjorde min operation på Citadellkliniken i Landskrona. Imorgon är det en vecka sedan. Än så länge inga biverkningar i allefall. Har precis varit ute o gått i över en timme.
    Om det inte hade varit för att jag känner många som har gjort en bröstförstoring o som inte har haft några problem alls, så hade jag nog inte vågat göra det heller.
    Har faktistk flera väninnor som gjorde det för över 10 år sedan, men de får ju kanske snart börja fundera på att byta ut dem, även om ingen av dem har haft problem av något slag.
    Sedan som med allt annat så¨förbättras ju kvalitén o tekniken går framåt.

Men visst än så länge så känns det ju lite onaturligt. Tar nog lite tid att vänja sig vid att man i princip "köpt ett par bröst".;)

• SB_Helena

KickanF
    Hoppas att det håller i sig, utan biverkningar. Jag hade en tjejkompis som gjorde bröstförstorning med koksaltlösning. Men hon blev så dålig, blev sjukskriven i en månad. Hon hade så ont i ryggen och kunde knappt ligga ner och sova. Skulle inte vilja råka ut för det.

• ängsklocka

Måndag igen och dags för vägning.
    Positivt besked idag, har gått ner 1 kg den här veckan...

Hoppas det går bra för er också tjejer!!

• smultronet

-3,2kg utan pulver

fast tummen ner till en tant i hate men hon ska inte få förstöra nåt mer för mig.

• smultronet

bara 1, och en halv vecka och sådant resultat känns bra, åt även lite gotti i bland men rör mig mkt.

natti

Svar på tråden 1kg i veckan...