• smultronet

1kg i veckan...

Hej alla viktkämpare

-1kg i veckan är en bra viktnedgång, och den här tråden tänkte jag att vi som går ner 1kg i veckan kan peppa varandra.

Skriva in varje måndag om man lyckts gått ner 1kg i veckan.

Jag äter bra och motionerar, jag är även med i viktklubben.

visst har man sinna uppehåll eller unnar sig i bland när man fyller/andras födelsedagar/fester m.m.

fast det är ju bara att fortsätta efter den dagen eller hur

nu kör vi på(varjefall jag)

• Svar på tråden 1kg i veckan...
  • Cybermamman

Jag har kämpat lite för mig själv med det här och faktiskt tagit ett kilo i veckan som jag hade som mål. Nu är det bara några hekto kvar till 10 kg och det tror jag jag hinner till lördag.... Behöver jag säga att jag är rätt nöjd ? Lycka till alla goda medkämpar

• Kåär

Cybermamman

Grattis! Har du några hemliga knep eller har du bara en stark karaktär?

• Cybermamman

Inga hemliga knep, ätit Naturdiet på veckorna och lite mer på helgerna och fuskat lite då och då. En aning envis kan man väl säga att jag är karaktären är i övrigt en katastrof det var därför det behövdes ta i med hårdhandskarna nu !

• ängsklocka

åh vad deprimerande
    Ställde mig på vågen nyss. Har gått upp två hg...Fattar inte det, har ju inte ätit nått mer än jag ska, har motionerat varje dag och inte ens ätit mina "motionskalorier"...Usch vad ledsen jag blir..vill ju så gärna att det ska synas när man är duktig.

Nåja, får väl se hur det ser ut på måndag då den "riktiga" vägningen är

• Kåär

Mät omkretsen på lår och midja istället. Det kan ju vara så att ditt fett har omvandlats till muskler, de väger mer än fett.

• smultronet

Hej!

Linizzen!
    Lycka till, till dig med

ängsklocka!

Tackar! Jag hoppas med att jag lyckas gå ner, har försökt flera gånger, men aldrig lyckas mer än något kilo, sen hamnar man tillbaka till gottegrerjerna.
    men ska lyckas, börjar följa viktklubben helt på måndag, eftersom jag fyller på söndag, så, börjar jag på måndag, eftersom jag vill fika och äta tårta på min födelsedag
    Jag tror du fixar dina kilon

Kåär!
    har du lyckats att hålla borta från muffinsarna
    jag tycker att naturdiet i tetra choklad, smakar gott, prova den, fast den är rätt dyr, i varjefall om man ska ha flera st, den är redan färdigblandad.
    Jo, för mig går det sådär, jag smakar ju hur mina kakor, bullar jag bakar, och det kan hända att jag smakar mer än en gång, men..men..som jag skrev tidigare, så ska jag börja på måndag till det bättre.

Cybermamman!
    Hej på dej
    Grattis till dig och lycka till på lördag.
    *kram*

• smultronet

ängsklocka!

väg dig bara på måndagar, vet att det kan vara svårt, man blir så nyfiken, men försök.
    två hg, är ju knappt nåt, kan ju vara att du druckit lite mer vatten,eller att du har fått muskler.

• Cybermamman

Tack smultronet, du är för rar som kommer ihåg mig jag kommer och tittar till er här när jag är blivit fru oxå men först ska jag på semester en vecka och sen skall nästa tio kilo bort!

• smultronet

ÅHH vad kul att du tittar in sen när du blivit fru
    annars skulle jag saknat dig.
    Vart åker ni på semester?

• Cybermamman

Till Italien, och då ska jag nog äta lite pizza tror jag. Jag läntar så.

Svar på tråden 1kg i veckan...