• smultronet

1kg i veckan...

Hej alla viktkämpare

-1kg i veckan är en bra viktnedgång, och den här tråden tänkte jag att vi som går ner 1kg i veckan kan peppa varandra.

Skriva in varje måndag om man lyckts gått ner 1kg i veckan.

Jag äter bra och motionerar, jag är även med i viktklubben.

visst har man sinna uppehåll eller unnar sig i bland när man fyller/andras födelsedagar/fester m.m.

fast det är ju bara att fortsätta efter den dagen eller hur

nu kör vi på(varjefall jag)

• Svar på tråden 1kg i veckan...
  • smultronet

Mrs. Robinson!

Ja sunes sommar är kul

• Cybermamman

Smultronet: Undrar hur mycket man går upp om man äter två tiptop om dagen? Kommer du ihåg boken jag tipsade om för länge sedan - Scarsdale-metoden. Jag tror att den skulle passa dig bra. Man vet precis vad man får äta, behöver inte väga, får äta så mycket man vill av grönsaker. Detta gör att man inte blir sugen på onyttiga saker. Man mår jättebra. Så kan man varva i tvåveckorsperioder när man lägger till lite extra. Du kan köpa boken för vad bara några glassar kostar. Satsa på dig själv och prova. Lycka till. Här har jag hittat en som du kan lägga bud på tradera.msn.se/auction/aid_13701684

• smultronet

jag åt bara en tip top i går.
    tack för förslaget, fast jag gick ju ner 1,2kg förra veckan, så jag ska försöka att inte äta tip top varje dag.
    men man vet att det e så gott och vill ha, men jag ska försöka.

• Cybermamman

Rolig och rolig - skrämmande upplysning tycker jag... urk. Jag som brukar äta några ostskivor varje dag för att få i mig kalk för att slippa dom otäcka skolkritstabletterna. Jag får nog tänka om.

• smultronet
    fast då är det ju inte inräknat med motion osv!!!
  • Swiss!

smultronet: här kan du se hur mycket du måste motionera för att förbränna din lilla last:
    www.iform.se/Crosslink.jsp&a=4328

cybermamman: nja, rolig var kanske fel ordval;)

• Cybermamman

Finns ju en hel del annat kul att läsa på den sidan oxå

• smultronet

tycker inte att jag blir så jättepeppad här, sen sitter jag typ var 5:e minut och kollar om någon skriver när jag är hemma, typ hela dagarna, *suck*

om nån vill fortsätta prata med mig så finns jag på hotmail:

smultronet21@hotmail.com

Svar på tråden 1kg i veckan...