• smultronet

1kg i veckan...

Hej alla viktkämpare

-1kg i veckan är en bra viktnedgång, och den här tråden tänkte jag att vi som går ner 1kg i veckan kan peppa varandra.

Skriva in varje måndag om man lyckts gått ner 1kg i veckan.

Jag äter bra och motionerar, jag är även med i viktklubben.

visst har man sinna uppehåll eller unnar sig i bland när man fyller/andras födelsedagar/fester m.m.

fast det är ju bara att fortsätta efter den dagen eller hur

nu kör vi på(varjefall jag)

• Svar på tråden 1kg i veckan...
  • smultronet

Tack allihoppa

Hade en bra dag i går, åt tårta och bullar och kakor utan att tänka vad jag ska äta och inte äta, fyller ju bara 1 gång om året.

glömde att väga mig i morse, och i kväll kommer sambons föräldrar på fika, dom kunde inte komma i går, dom skulle ha med sig smörgåstårta med räkor, så det får bli det sista, i morgon väger jag mig och slutar med gottisaker.

Hur går det för er andra.

Ha en bra dag!

• ängsklocka

Vad bra att du hade en bra dag igår

Jodå hhade faktiskt gått ner 0,8 kg trots att jag trodde att det inte skulle bli nått den här vecka. Var ju lite deppig för dom 2 hg jag hade gått upp när jag fuskvägde mig förra veckan.

• smultronet

Hej ängsklocka!

Kul att du har gått ner

Jag tror inte jag har gått ner nåt, snarare uppåt, får se i morgon, men nästa vecka ska det stå - på vågen

Ska träna i morgon ska bli skönt, var så länge sen nu känns det som, tränade ju inget förra veckan.

• ängsklocka

smultronet:
    Ja det är jättekul att jag gått ner som jag ska än så länge. Men pessimisten inom mig väntar på ett bakslag
    Känns som att det inte kan gå så här hela tiden.

Klart det står -nästa vecka
    Vad tränar du?

• Misi

Hej, Ni pratar om hg när ni säger att ni gått ner. Var har ni för våg, har hört att digitala är inte pålitliga.
    Hej så länge.

• smultronet

+ 1 hekto hade jag gått upp, det känns bra, har varit sjuk i veckan och har inte kunnat tränat,

jag tränar motion och styrka.

Trevlig helg!

• Kåär

Jag vägde mig i onsdags och hade då gått ner 0,9kg på en vecka. Det nöjer jag mig med.
    Jag har satt igång med en ny frukost som jag står mig på fram till lunch. Jag tar en halv lite mager naturell yogurt och häller i frysta hallon. Sedan tar ag mixerstaven och gör en gooood halvfrusen smoothie. Det är riktigt gott och mättande.

• SB_Helena

Min första vecka och 3 kilo ner:) Jag är överlycklig...

• ängsklocka

Jaha, då var det måndag igen då

Ställde mig på vågen och blev verkligen förvånad. Jag hade gått ner 1 kg hade inte väntat mig det då vi haft kalas för yngsta sonen. Blev ju lite tårta,men bara lite.

• drömfia

hej på er och grattis till er viktnedgång.

Själv har jag lite problem och undrar om ni har några tips. Jag är med i viktklubben och tränar mellan 2-4 ggr/veck. Jag vet att muskler väger men ibland känns det lite tufft när man inte ser någon skillnad på vågen. Vad ska jag göra.........

Glad för lite tips

Svar på tråden 1kg i veckan...