• smultronet

1kg i veckan...

Hej alla viktkämpare

-1kg i veckan är en bra viktnedgång, och den här tråden tänkte jag att vi som går ner 1kg i veckan kan peppa varandra.

Skriva in varje måndag om man lyckts gått ner 1kg i veckan.

Jag äter bra och motionerar, jag är även med i viktklubben.

visst har man sinna uppehåll eller unnar sig i bland när man fyller/andras födelsedagar/fester m.m.

fast det är ju bara att fortsätta efter den dagen eller hur

nu kör vi på(varjefall jag)

• Svar på tråden 1kg i veckan...
  • Jen78

drömfia ;
    Äter du som du ska då? Å fyller i dagboken ordentligt? Hur länge har du hållt på? Stämmer ditt cirkeldiagram överens med det förtryckta, dvs förhållandet mellan kolisar, prot å fett?
    Bara en massa frågor ju, ingen hjälp alls... Behöver dock veta för ytterligare råd...

• drömfia

Jen78:

Jag har ätit precis som jag ska och fyllt i dagboken. Jag började i februari och ledsnade bara för 3 veckor sedan eftersom jag inte såg några resultat på vågen.

• smultronet

ängsklocka, kul att det stog minus 1kg

Jag har gått ner 1,2kg.

• ängsklocka

Smultronet:
    Grattis! visst känns det bra efter en sån vecka..*L*

drömfia:
    Är tyvärr svårt att ge råd när jag bara hållit på 5 veckor.
    Har du gått ner som du ska tidigare?

• smultronet

ängsklocka"

Tack! Det känns toppen

• KickanF

Drömfia:
    mitt tips är att ställ undan vågen. Själv satte jag ner min i källaren då jag blev viktfixerad. Om jag hade gått ner nåt kg så tänkte jag - Oh, vad bra. Gör ju inget att jag unnar mig lite idag. Eller att jag tröståt om jag inte hade gått ner nåt, och gav då upp istället.
    Om du skriver dagbok och äter som du ska så kommer vågen säkert att ge resultat eller om du märker det på annat sätt, att jeansen är större i midjan.

• Leone

Bravo tjejer, vad duktiga ni ar!
    Blir sa peppad av att se hur ni klarar av att ga ner varje vecka, speciellt Smultronet du verkar vara pa g verkligen nu. Ar det nat du gor annorlunda mot forut, har du nat tips? Eller ar det 'bara' traning och bra mat som ger dessa toppenresultat?

• smultronet

nu har jag ätit 2 tip top i rad
    det var gott, men nu ska jag hålla igen, (försöka)

Cybermamman, hade du det bra på din stora dag, och resan?

Leone.
    tack, jag äter mindre socker, och motionerar mer.

• smultronet

haha menade 2 dagar i rad
    åt en i onsdags och en i går

Trevlig Helg!

Svar på tråden 1kg i veckan...