• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Gable

Nu då???

Sunshine - blev det Lovers of Covers?? Har ni bokat fotograf än????

• Sunshine Girl

Gable, jajamensan det blev Lovers of Covers - känns kanon!
    Fotograf är inte bokad ännu, funderar fortfarande på Anna Wilhelmina men nu så är ju min m2b bortrest igen och han ska ju följa med så jag avvaktar lite..

Nu är det 381 dagar kvar :D

• Sunshine Girl

anna, *fnissar lite* min m2b är precis som dig :D :D
    Jag är optimisten här hemma och han är "realisten" som han själv säger
    Vi kompleterar i och för sig varandra bra som när jag är där uppe i det blå och svävar så fäller han någon kommentar som orsakar kraschlandning för mig eller så är han långt nere på botten då jag får honom att sväva upp lite på min nivå :D

Jag tror det är bra att vara mer realist än optimist och som du sa..... Om ni flyttar så är det ju pga ditt jobb :D :D

• Sunshine Girl

Hmmm, behöver er hjälp med vad gäller transport för gästerna mellan kyrkan och festlokalen..
    Kyrkan ligger på Söder och festlokalen är ute på Djurgården men "problemet" är att man kan ta både buss och båt dit!
    Fördel med buss är att då hämtas gästerna upp direkt vid kyrkan och "lämnas" precis utanför festlokalen..
    Fördel med båt är att det är trevligt att åka båt :D
    Dock så måste man då arrangera transport för gästerna från kyrkan till båten och sen så får de gå en bit när de kommer till Djurgården..

Hur skulle ni göra? Buss eller båt? Jag själv lutar åt buss för att det känns smidigare. Eller?

• emmael

Jag hade tagit buss tror jag. Är visserligen ganska förtjust i båtar, men djurgårdsfärjan kan man ju åka till vardags ändå...

• Sunshine Girl

emmael - visst är det smidigare med buss?? Eller hur? :D
    Jag skulle då inte vilja vandra runt bland grus, turister osv osv i högklackat och finklänning direkt..
    Så kan vi ju ordna en "bussvärd" som roar våra kära gäster lite också under färden

• brud0606

Jaha då va det snart 259dagar kvar då till dagen B..

• emmael

Kanske en lite "festligare" buss? Och bussvärd låter som en bra idé.

• Sunshine Girl

ja precis ,
    Sen en bussvärd som pratar och skojar lite, det handlar ju om max 15-20 minuter beroende på trafiken men hur mycket trafik lär det vara på midsommardagen? Så kanske 10 minuter då :D

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2