• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

Sunshine:
    nu är ju inte vi i sthlm, men när vi bokade vår fotograf så betalade vi en bokningsavgift och fick ett kvitto på detta med datum & tid nedskrivet på kvittot, som han sedan signerade. börjar iofs fundera på att vara dryg & be honom om ett riktigt kontrakt, men samtidigt så har jag aldrig hört om några problem med denne fotograf och han har haft studio här sedan 70-talet...
    skulle vara intressant dock att få andras reflektioner runt detta.

• Sunshine Girl

anna, det låter som om ni kan vara "safe" tycker jag
    Jag tror nog också att det är samma sak här med bokningen och kontraktet - hoppas det i alla fall :)

• lokatt

Sunshine:
    ja jo, känns iofs så. såg honom ju faktiskt skriva in bokningen också! men man kan bli så orolig här ibland av alla skräckhistorier...

• emmael

Idag kan jag bocka av fotograf. Lillasyster som har gått ettårig folkhögskolelinje foto plåtar gärna, både porträttfoto (antagligen ute) och aktionbilder. Det blir hennes present till oss.
    Nu ska jag sova. Godnatt tjejer!

• emmael

Godmorgon tjejer!
    Idag är det bara 416 dagar kvar till vårt bröllop!
    Bröllopsplaneringen kommer få konkurrens av flytt hos oss nu. Om en halvtimme får vi nycklarna till vår nya lägenhet, och sedan bor vi på två ställen i en månad. Lyx att inte behöva stressa med flytten.
    Idag har jag dessutom bara en månad kvar på jobbet, och eftersom jag inte trivs med ett par av kollegorna känns det fantastiskt skönt. Ett nytt liv tar vid!
    Lycka till med fotograf, Gable och Sunshine!

• lokatt

idag är det bara 250 dagar kvar till vråt bröllop! *tick tack*

• coolcat

Emmael - det låter perfekt med din syster som fotograf! Vilken bra present! Grattis.
    Nu har jag pluggat och ska sova snart... Godnatt allihop.

• lokatt

goood morgon alla 2006:are!

hade visst lite frispel igår - önsketänkande kanske? men: idag är det bara 254 dagar kvar till vårt bröllop!

• Shakti

Jag måste bestämma datum så jag kan räkna ner som ni...

• Maya K

och här rullar det undan med planeringarna. Nu har jag avverkat skolan och slipper tänka på det mer (förhoppningsvis).
    Nu kan jag börja planera ordentligt. Heheh... På tal om fotograf.. vad jobbigt det låter med att boka och hålla på. Vi har ju min m2b.s en av bästa kompisar som är fotograf. Han har redan lovat för länge sedan att han ställer upp Man måste ju utnyttja sina kontakter så mkt det går.

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2