• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Shakti

anna lokatt: haha tack så mycket. Kan behöva få ventilera mig nånstans. Sambon tycker jag är lite jobbig som bara pratar om det HELA tiden...

• feb.brud

shakti: känner likadant.. jag pratar om det hela tiden och tänker på det hela tiden som tur är har jag mamma och min tärna som inte tröttnar på mig(ÄN)!

• Sunshine Girl

Bandet bokat! :D :D :D
    jippeyyy nu kan jag boka av en sak till på "att-göra-listan" :D

• lokatt

Shakti:
    de har en tendens att tröttna, de små liven. rekommenderar dig (och alla andra som inte hittat dem) att läsa trådarna om "Rödbetor i bröllopsplaneringen"...

Sunshine:
    låter jättesmarrigt! *hungrig nu!*

• Maya K

Sunshine Girl:
    Vad duktig du är.. Jag har inte ens börjat boka ngt mer än bara festlokal.. Kommer väll igång nästa vecka då jag ska sjunga på bröllop på lördag. Får lite inspiration att börja planera.. Vi har ju iof. fotograf, lokal, tärna, värdar, toastmaster, osv osv osv klart.. men det är mest maten och antalet gäster som vi må fundera över.. vet ju hur vi ska göra med kläder osv..

• Maya K

Dukningen vet jag iof också hur den ska vara... Ska använda blockljus och runt blockljusen ska jag vira ståltråd med påträdda pärlor på. heheh-. snodde iden härifrån BT

• Sunshine Girl

*hihihi*
    Maya kan säga att just det här bandet redan har bokningar för nästa år *puh*
    Samma sak med en del av fotograferna som jag kontaktat. Vi måste ju vara ute i verkligt god tid eftersom det är midsommardagen nästa år :)
    Nu är det "bara" fotografen kvar att boka in sen så kan jag *förhoppningsvis* ta det lite lugnt

• Maya K

Sunshine Girl:
    Ja jag kan tänka mig att det är bokningar ett år i förväg på allt som har med bröllop att göra.. Grrr.... Jag vet inte hur vi ska göra med band.. Min m2b är ju musiker och känner en massa olika band så han får ordna det..

• coolcat

Hjälp jag blir helt tokig när jag hör detta om band/DJ och fotografer...

Vi ska (enligt m2b) inte ha nåt band och jag tror också det blir för dyrt, plus att det inte känns så viktigt. Däremot vill jag gärna ha en bra DJ och inte bara skivor som går. Ska börja kolla lite nästnästa vecka när jag har tid igen :D :D

• Sunshine Girl

Maya - låter som en strålande idé!
    Vi har ju tyvärr inte de kontakterna *snyft*
    Men solist till kyrkan har vi i alla fall :D
    Men faktiskt när det gäller bröllop, bortsett från att priserna åker upp i skyn så är det verkligen sanslöst när det gäller bokningar.
    Kan det kanske vara så att vi alla med en Bridezilla i oss har oss själva att skylla?
    Bara tänk på oss alla som bokar långt i förväg och alla innan oss som gjort samma sak..
    - Hmmm är det något jag glömt att boka?

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2