• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Sunshine Girl

coolcat, du har mail

Shakti - välkommen du också :D

• coolcat

Sunshine girl - tack tack! Kan inte kolla förrän ikväll (får inte titta på jobbet - däremot har de inte sagt nåt om BT, så det måste vara okej...)

Emmael förresten - jättefin sida. Blir sugen på att knåpa ihop en till oss. Men jag lär prioritera sovtid så det blir nog inget...

Jag säger också välkommen till feb.brud och Shakti.

Vad gäller listan med saker gjorda så har vi:

-bokat kyrka
    -bokat festlokal

all annan planering är bara gjord i min hjärna :D :D

• Sunshine Girl

coolcat, *hihihi* det där med allt i huvudet känns SÅÅÅÅÅ bekant!!
    Ringde precis till bandet men det var enbart telesvar så jag ska försöka lite senare igen :)
    Gable hur gick det för dig? Har du bokat dom?

• lokatt

hej tjejer och god förmiddag!!!!
    idag är det bara 256 dagar kvar till vårt bröllop!

nya medlemmar: välkomna till BRidezillas International, lokalavdelning SWE2006 (snart har du det, Sunshine! ) här är alla utsvävningar vad gäller tidig planering tillåtna (och uppmuntras) !

• emmael

Tack för allt beröm *stolt*. Jag är faktiskt lite nöjd själv, med tanke på att det var första gången jag försökte mig på något sådant. Fästmannen är också stolt hälsar han.
    Nu är planerandet igång mer på allvar. Vi har börjat se över planeringslistan här på BT, leta bilder på internet på diverse saker och spåna. Kul!

• feb.brud

skönt att det finns tjejer som har god framförhållning. min m2b friade för två veckor sen. vi har redan bokat kyrkan, lokalen, fotografen, cateringfirma och jag har provat kläningar!

• Sunshine Girl

Tack anna - nu bör det väl ändå fastna? :D :D
    usch jag är inte direkt på bröllopsplanerar humör idag (!???? ) men jag vet att det beror på det här urusla vädret som vi har (i alla fall i stockholm) jisses det är sista maj ska solen aldrig komma fram!? *blääää*

nu har vi i alla fall bestämt oss för menyn - det blir den som jjag skrev om tidigare dock så bytte vi ut anlevermoussen till sparris istället :D

• Gable

Sunshine - Vi har bara bokat Pierre som DJ, inte hela bandet. Försök ringa på mobilen, där fick jag tag på dom

• Sunshine Girl

*suck* och skriver som en kratta gör jag ju också..
    alltså inte anlevermouss (finns det ens något som heter så? )
    utan ANKLEVERmousse...

• Sunshine Girl

Gable- topp! då gör jag det nu :)

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2