Maya K:
just nu händer inte så mkt... tar det lite piano, typ. ska försöka boka in en tid med festlokalens husfar rätt snart för genomgång - nu när vi vet att vi ska vara där har vi lite andra frågor än när vi ev skulle vara där (och vårat datum var uppbokat) ... sedan så vill jag väldigt gärna ha mer exakta kostnader, personaluppgifter osv. känns som att man vill veta om det blir x kr eller x + 50 kr pp i god tid innan...
annars så är det bara två saker att koncentrera sig på just nu. den första är designen på pappersvarorna - jag har utkast på allt i photoshop, men bör installera typ pagemaker och göra det "ordentligt". den andra är *surprise, surprise* ... klänningen. jag har konstaterat att jag köpte klänning _alldeles_ för tidigt. iom att jag då inte hade börjat gå ner ordentligt efter plutten än så köpte jag en storlek jag ansåg att jag skulle kunna komma i utan att bli halvt anorektiskt. nu när kilona har börjat trilla så visar det sig att jag var underoptimistisk... jag provade klänningen i förrgår, och den sitter perfekt nu (bortsett från att den är alldeles för lång) vilket inte alls var meningen. klänningen ska sitta perfekt om ca 3 månader, då jag räknar med att vara i "rätt" form igen. och som den sitter nu så kommer den att vara allldeles för stor då, ev tom icke insyningsbart stor...
jag måste mao bestämma mig ganska så snart vad jag ska ta mig till med klänningsproblemet - jag vet att jag har sagt det förut, men nu är det allvar ju...
annars så har jag faktiskt inte så mkt kvar, bortsett från att boka sådant jag inte får boka förrän framåt november och ha planeringsmöten. ja, och så sitta på bt och prata om hur det går så klart!
själv då?