• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

coolcat:
    Ja.. man blir ju lite stressad eller hur?? :) men det fixar sig säkert.. Det finns en massa bra DJ.s så ni kommer att hitta ngn.

• Gable

Sunshine - blir det Anna som ni kommer att ha som fotograf?

• Maya K

Men.. är du här Gable... det var ett tag sen.. hehe

• Sunshine Girl

Gable, japp det lutar åt det :)
    Har ni träffat henne nu?

• Gable

Maya - jag följer dig som en skugga

Sunshine, nej inte än, ska träffa henne om några veckor. Är nyfiken att höra vad du tycker om henne, om du har lust att berätta.

• Maya K

Gable:
    Det är bara kul.. vi får ju inte tappa bort varandra.. Nu ska jag diska och plugga lite till..
    Kram på er.

• Sunshine Girl

Gable, samma här vill höra vad du tycker också :D
    Det är min m2b som ska bestämma fotograf... (efter att ha insett att en kompis inte bör vara den som fotar... )
    Hur har ni gjort? Kommer ni att betala handpenningen när ni träffas eller gör man det i samband med kontraktskrivningen? Hur funkar det egentligen?

• Markusbrud

Hej
    Jag kastar mig in hos er!
    Vi ska gifta oss 060603,
    kyrka och lokal bokad, jag har bestämt tärna, toastmaster och m2b(hihi).
    Klänningen är bestämd och jag tror att den ska beställas av Lavendar, men jag följer den tråden med stort intresse!
    Menyn är halv spikad och färgtema finns i huvudet...
    jag har inte läst igenom hela tråden, men har ni pratat om en träff? I Stockholmsområdet?

• lokatt

Markusbrud:
    välkommen! som sagt, Bridezillas International, lokalavdelning SWE2006 tar med glädje emot nya medlemmar.
    vad gäller 2006-träff i sthlm har vi väl pratat lite löst om typ augusti, om jag inte missminner mig (mkt möjligt dock) *tittar runt för hjälp*

• Gable

Sunshine - Nej jag kommer inte att betala direkt på plats, vi ska träffa en annan fotograf också och när vi väl har bestämt oss så bokar vi definitivt.

Som jag förstår det så upprättas då ett kontrakt oss emellan och jag utgår ifrån då att vi får en faktura på handpenningen.

Om hon inte vill skicka faktura, så får vi väl diskutera saken

När ska ni träffa henne? Den som träffar henne först får väl rapportera till den andra

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2