• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • pinkhippo

Sunshine girl:
    Jag har precis samma problem med caketoppers!!! alla jag har sett är bruden blond och brudgum mörk,hmm trist.

Shakti:
    kul att ni har bestämt datum nu det är ungefär så långt jag har kommit i planeringen..

• Shakti

emmael
    ja vi funderade inte på veckodag över huvud taget. ska ändå vara på sommarstugan och alla som ska komma måste ta semester, så det spelar inte så stor roll...

• Maya K

pinkhippo:
    är inte du från sthlm?? vill ha hjälp med tycke om en kyrka

• Poppinella

Jag är rätt ny här på forumet!
    Är också 2006-brud. Jag och killen ska gifta oss den 2 september närmare bestämt! Är så lycklig och glad för att vi är ute i god tid. Redan nu är lokal ordnad, vi ska gifta oss (borgerligt) och ha festen på samma ställe.

• Maya K

Poppinella:
    ni gifter oss samma dag som vi :) vad kul

• Poppinella

Jaså, vad roligt!!! Då är det allas vår dag!
    Vart ska ni gifta er? Var är ni ifrån?

• lokatt

idag är det bara 251 dagar kvar till vårt bröllop!

i övrigt är inte den här dagen - än så länge - direkt ngt att hänga i julgranen. grå, trist & medregn hängande i luften. lite bättre än gårdagens konstanta regn, iofs, men det hinner väl ändra sig det också...

• lokatt

poppinella:

jag kommer från falun, gifter mig där den 11 februari.
    välkommen till 2006-tråden, och till Bridezillas International, lokalavdelning SWE2006...

• Shakti

414 dagar kvar! I går köpte jag en skrivbok att använda för all planering. (Jag älskar fina böcker och sånt att skriva i).

• pinkhippo

Maya k:
    Jo jag är från sthlm jag ska själv gifta mig borgerligt så jag har ingen bra koll på kyrkor. Jag ska däremot fråga mina kära vänner å se om de vet några fina kyrkor i stan som de kan tipsa om ...Jag vet däremot en jättevacker kyrka som ligger i saltsöbaden uppenbarelsekyrkan nåt hette den. Tyvärr så kanske den ligger lite off för dig, men den är verkligen jättevacker det är vatten nedanför på baksidan och kyrkan finns högt upp på ett berg eller en kulle,,har däremot inte sett hur det ser ut inne. här e länk till lite halvdåliga bilder jag hittade, tyvärr syns inte riktigt vattnet

www.lansmuseum.a.se/bilder/fotoreg4.cfm?&in_socken=018202&in_sida=21

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2