• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Sarita 2006

Hej alla!
    Jätteroligt att få ta del av allt som ni skriver här på BT! Jag är själv helt ny på denna sajt och passar nu på att kolla in de olika 2006-trådarna som finns här. Är fascinerad av all information som finns att tillgå! Alla verkar vara så generösa med råd och tips, verkligen jättesnällt!
    Själv så hoppas jag och min fästman att kunna gifta oss den 5 augusti, 2006. Vi ska förhoppningsvis boka kyrka denna vecka så jag borde kunna återkomma snart med ett "spikat" datum. Känns så härligt och vi är otroligt lyckliga att äntligen få börja planera vår stora dag!
    Ser fram emot att få följa diskussionen här på BT!

• micropop

Sarita 2006

Välkommen hit! Det finns verkligen massor av tips att få och dessutom väldigt många snälla blivande brudar och fruar som hänger här. Finns dock en risk att man blir stressad av att alla andra har hunnit så mycket redan...
    Själv gifter vi oss den 15 juli 2006. Läääänge kvar....

• Jema

Vi gifter oss också 2006, närmare bestämt den 4 februari.
    Nu är det "bara" ca 8 månader kvar.

Jema

• Sarita 2006

micropop

Tack! Ja, jag tänkte på det...alla här verkar vara otroligt välplanerade! Själv har jag knappt listat ut i vilken ände man ska börja med planeringen...man får väl helt enkelt ta en sak i taget.
    Men just därför är det ju toppen att kunna jämföra sin egen "att göra"-lista men andra, så man vet att man inte glömmer nåt.

• Maya K

poppinella:
    vi kommer från sthlm och ska gifta oss här.. vi har prelbokat två lokaler redan men har fått lite problem med den lokalen vi verkligen vill vara i.. nåja det fixar sig säkert,,

pinkhippo:
    åhh vad fint det ser ut i den kyrkan.. och naturen med.. tyvärr så tror jag att den är lite off.. :(

• lokatt

god (eller borde man säga glad? ) nationaldag på er brudar!

idag är det bara 250 dagar kvar till vårt bröllop!

• Maya K

anna lokatt:

jag säger GLAD nationaldag på dig Hehe.. ja vad ska man säga egentligen.. hmm.. det måste man ju egentligen hitta på eller veta.. man säger ju God jul, Glad Påsk, Glad Midsommar, osv.. hmmm!!

• lokatt

Maya:
    men min var ju faktiskt god! mamsen bjöd på middag...
    sedan blev den glad också - här på kvällskvisten fick vi besked att vi får köpa grannlgh, vilket ger oss utrymme! blir efter att vi öppnat upp en dörr mellan hallarna en stor & rymlig 4:a med gott om garderobsutrymme, två badrum och så vidare... nu ska vi inte göra ändringen riktigt än, men ändå! innebär att vi kan bo kvar så länge vi vill, ist f att tvingas flytta. känns bra! (området är super)

• Shakti

anna lokatt och maya
    Ja inte vet jag vad man ska kalla det. Trevlig nationaldag kanske? Jag började på mitt sommarjobb jag, så jag kunde haft det mindre kul...

• pinkhippo

vill också önska alla en glad nationaldag...

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2