• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • pinkhippo

Emmael:
    vad härligt att byta liv så där att flytta är ju helt underbart, när man har lyckats få upp allt ur kartongerna förstås och sedan slippa jobbigt folk på jobbet och ett bröllp som väntar...ja det låter härligt,,, Vad ska du göra efter att du slutat på jobbet då? äntligen få full tid till att planera bröllopet kanske som en riktig bridezilla

Maya k:
    Skönt att du e klar med plugget,,önskar jag kunde säga det samma, fast jag har ju tagit lite smyg lov här och var kunde inte hålla mig..

• Maya K

pinkhippo:
    jag tror faktiskt att jag tagit smyglov här och var jag med under min utbildning men sen så har jag pluggat 5 ämnen samtidigt som mest för att få examen som planerat. Nackdelen är ju nu att jag inte får ut examensbevis föränn till augusti september eftersom lärarna åker på semester och kommer inte hinna fixa detta innan dess. Nåja.. det är iof ingen fara.. bara man får ut examen.

• brud0606

365dagar kvar nu till bröllopet dvs exakt 1år kvar... jag längtar :)

• Sunshine Girl

386 dagar kvar :D
    Vad härligt brud0606 med "1 år kvar känslan" :)

• brud0606

japp det är härligt.. längtar verkligen.

• emmael

Hej tjejer!
    Coolcat - ja, vi har väldig tur med allt ekonomiskt kring bröllopet än så länge, vi har duktiga kompisar och släktingar som hjälper oss med det mesta gratis. Tur det, för annars skulle vi aldrig ha råd att ha ett stort bröllop.

Pinkhippo - jag ska skriva min magisteruppsats och sedan börja söka jobb "på riktigt". Jag har varit arvoderad i studentvärlden, och det har varit jättekul men nu ska det bli skönt att få lite eget liv. Och nog ska jag få tid att vara bridezilla trots att jag pluggar! :D
    Nu ska jag se ett avsnitt Gilmore Girls. Ha det fint!

• Shakti

Nu har vi bestämt datum, den 24 juli 2006. 415 dagar kvar... Nu känns det verkligen på allvar!

• Sunshine Girl

385 dagar kvar :D
    Jisses vad tiden går fort!!!!!
    Har precis "efterlyst" 2 cake toppers här på forumet.. Att det ska vara så svårt att hitta ett brudpar där bruden är brunett och brudgummen blond

• emmael

Kul, Shakti! Men ska ni gifta er på en måndag? Vi har 22 juli, det är en lördag.

• Princessdiamond

322 dagar kvar.. :)

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2