• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • brud0606

369dagar kvar här, tiden går sakta men säkert framåt.

• emmael

www.student.lu.se/~psy98ema

God morgon. 418 dagar kvar!
    Mormor ringde igår - "jag kan boka kyrkan imorgon!"
    Lugn och fin mormor, jag bokade för flera månader sedan. Hmm, min mormor kommer bli "bridezillas mormor"...

• lokatt

idag är det bara 257 dagar kvar till vårt bröllop!

ägnade en stund efter lunch åt att promenera upp till hotellet vi spanat in oss på och titta på deras "minisvit". ingen enorm lyx, visst, men suverän utsikt och nog lyx för oss. vi känner liksom inte behovet av att för 4 ggr så mkt pengar få plasma-tv på rummet - vem vill eg ha det på bröllopsnatten?
    har fått minisviterna där rekommenderade, så när det kändes ok slog vi till & bokade. ännu en punkt struken från min "att-göra-lista" och ännu ett steg mot den totala bridezilla-heten...

• lokatt

emmael:
    känner igen det där - har själv en "mumzilla" så...

• feb.brud

Hej, hej!
    Skönt att läsa att jag inte är ensam att planera bröllop till nästa år

• Soon

Vilken trevlig hemsida emmael! Jättefin!

• Maya K

emmael:
    vad kul att det gick bra på resan för er.. Jag undrade just vart du hade tagit vägen men här är du ju...
    Du är mycket lycklig nu förståss-- ??:)

• Sunshine Girl

emmael - tummen upp för din hemsida :)

feb.brud - välkommen till Bridezillas förening SWE2006 (tänk att jag aldrig kommer ihåg exakt vad det ska vara.. *mummel* )

Anna, vad mysigt det lät med minisviten!!
    Håller med om att man inte behöver en stor tv och en superduper massa lyx!
    Vi lär med all sannolikhet sova kvar på Hasselbacken (där vi ska ha festen) och det ingår i paketet för vår bokning :D
    Då kan vi slappna av ordentligt inget stök och bök utan när vi vill dra oss undan då går vi bara upp till rummet. Ska även ge gästerna förslag om att sova över där så att vi kanske kan äta brunch ihop på morgonen efter :)
    Ang mumzilas... jag pratade precis med min mamma som hade sett bröllopsnoja eller bröllopsfeber eller vad programmet nu heter som gick på 5:an i söndags.. Hon sa den där tjejens mamma... Jag lovar att jag aldrig kommer att bli sån!! Uch vilken hysterisk människa!!! - ja tack mamma det uppskattas :D :D :D

Jag ska ringa och försöka boka bandet idag också....
    Hjälp bara 389 dagar kvar ;)

• coolcat

Sunshine girl - skulle du kunna maila om din fotograf på cathn2003@hotmail.com om du vill och kan dela med dig av infon förstås. Vi ska i alla fall inte gifta oss på samma dag :) Tack på förhand i så fall.

Jag skulle verkligen behöva bolla lite ideer om fotograf, känns tokigt att behöva planera det nu. Men jag tycker det är viktigt, fast jag har ingen aning vad som är normalpris...

• Shakti

feb.brud: jag trodde också jag var ensam..., men inser att jag inte är så tidigt ute som jag tyckte!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2