Sunshine:
du menar, tokigare?
jo, jag vet. det är väl bara det att jag såg ett så snyggt exempel på skurna inbjudningar, som jag har lite svårt att släppa. fast det känns som att jag nog inte kommer att orka med det - jag är för petig. kan hör amin egen röst, liksom, "nej nej, vad håller du på med? den där viklinjen är en halv procent sned!!!". har någon gång rivit upp motsvarande 15 timmars arbete för att sticka om ett framstycke till en kofta 4! gånger - där fanns minimala grejer som ingen annan såg... försöker att inte ha samma inställning till bröllopsgrejerna, så får vi se hur _det_ lyckas.
och hm, känns som att jag får mina egna ord i retur. vanlighets-träsk ist f midsommarträsk...
men jag tror helt klart på att utforma inbjudningarna i tex page maker eller quark - beorende på pc el mac - och så lämna till tryckeri, om det nu känns ekonomiskt överkomligt. annars kan man bli vansinnig. du har väl läst servett-tråden? varning, varning...
(och vadå, inte höra till vanligheterna att bli inbjuden till vårt bröllop? vi tänkte göra det här ungefär var tredje år nu - så fort vi känner behovet av mer presenter
)