• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

Sunshine:
    don't i know it...
    eller som de också säger, "takes one to know one"

puh76:
    välkommen! höll på att glömma bort... välkommen som ny medlem i bridezillas international lokalavdelning SWE2006...

• Sunshine Girl

*fnissar* vet jag väl

puh76 - var absolut inte meningen att glömma dig - VÄLKOMMEN TILL OSS :D

• lokatt

*gäsp* dags att sussa strax, tror jag. blir en jävulsk dag i morgon (jag lär hålla igång precis hela dagen på ingen sömn alls typ) och då är sömn innan en hit har jag hört.
    fast först ska jag uppvisa lite bridezillatendenser och skicka epost till vigselfotografen, och se om jag inte kan få boka henne redan nu. skulle ju vara väldigt förargligt om någon annan hann före - iom att vi vill ha henne hela dagen så "hinns det ju inte med" några fler bröllop den dagen för henne heller. och iom att jag inte hittat något bra backup-alternativ... ja. kolla. nu.

• Sunshine Girl

anna - fram med Bridezilla fasonerna bara *tummen upp* och suss så gott sen så att du är utvilad imorgon :)

• lokatt

Sunshine:
    plockade fram "the official bridezilla bulldozer" ur sitt gömme under sängen, öppnade e-posten och tryckte gasen i botten. antydde rätt starkt att jag var en bridezilla som skulle klättra på _hennes_ väggar om jag inte fick boka nu, och att det nog var bäst för min sambos nerver om hon sa ja...
    riktigt så illa är det väl inte, men ju mindre jag kan oroa mig för... ja, du fattar?
    just nu kan ingen "sno" kyrkan, festlokalen eller studiofotografen. kan jag nu bara vara säker på vigsel/festfotografen också, då spelar det inte så stor roll ifall jag är två på resten - det är sådant man kan dela på. fast jag funderar ändå på att svänga förbi den där frisören imorgon och se när jag kan få boka... bara för att.

nej, krypa ner nu. plutten sover liten gris - en lång dag av hård lek tog ut sin rätt - och fästmannen är hos en kompis och äter äppelpaj, den skurken! (jag som inte "får" äta det) det är med andra ord lugn & ro hemma, vilket bör utnyttjas.
    ha en trevlig kväll, och tänk: imorgon är en ny dag att fylla med bridezilla-fasoner!

• lokatt

"tvåa", inte två. "tvåa på resten". ifall ngn skulle undra...

• Sunshine Girl

jippieyyy en ny dag full av Bridezilla fasoner :D
    374 dagar kvar!! :D

• Puh76

anna lokatt o Sunshinegirl: Ingen fara alls!!!!

• Sunshine Girl

Puh76, hur går det för dig/er med planeringen? Vart ska ni gifta er någonstans? Vill ni ha borglig eller kyrkligvigsel?
    Ifall du inte har märkt det ännu så kommer du att märka BT är beroendeframkallande!!! Vilket är helt underbart :D :D

• Puh76

Sunshine girl: Jo det har jag redan märkt..haha.

Vi ska gifta oss i Limhamns kyrka i Malmö. Den är bokad och klar. Sen har jag bara börjat planera så smått.

Hur långt har ni kommit?

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2