Sunshine:
plockade fram "the official bridezilla bulldozer" ur sitt gömme under sängen, öppnade e-posten och tryckte gasen i botten. antydde rätt starkt att jag var en bridezilla som skulle klättra på _hennes_ väggar om jag inte fick boka nu, och att det nog var bäst för min sambos nerver om hon sa ja...
riktigt så illa är det väl inte, men ju mindre jag kan oroa mig för... ja, du fattar?
just nu kan ingen "sno" kyrkan, festlokalen eller studiofotografen. kan jag nu bara vara säker på vigsel/festfotografen också, då spelar det inte så stor roll ifall jag är två på resten - det är sådant man kan dela på. fast jag funderar ändå på att svänga förbi den där frisören imorgon och se när jag kan få boka... bara för att.
nej, krypa ner nu. plutten sover liten gris - en lång dag av hård lek tog ut sin rätt - och fästmannen är hos en kompis och äter äppelpaj, den skurken! (jag som inte "får" äta det) det är med andra ord lugn & ro hemma, vilket bör utnyttjas.
ha en trevlig kväll, och tänk: imorgon är en ny dag att fylla med bridezilla-fasoner!