• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

hej tjejer,
    det var ett tag sedan som man var här och härjade. Har ju börjat jobba och har inte lyckats hitta på ngt knep att kombinera jobb och bt.. men det kommer nog snart.. Hur går det för alla er? Full fart antar jag... för mig ligger allting nere för tillfället. Min m2b kan inte bestämma sig vart han vill gifta sig.. hmm.. grrr... suck..

• emmael

Anna: haha, då funkar inte min idé om att brodera monogram på linneservetter åt alla gäster heller då? :D Nähä... ja bara du inte försvinner härifrån när du har slut på saker att planera så är jag nöjd.
    Puh: jag har redan min vigselring liggande i en låda. Vi beställde alla tre ringarna samtidigt, så att det skulle matcha. Det enda som är kvar är att gravera datum. Så jag tycker inte alls att det är för tidigt. ;)

Idag är det bara 396 dagar till vårt bröllop!

• lokatt

emmael:
    försvinna? jag? knappast. jag måste ju iaf stanna kvar & se hur det går med alla era bröllop ju! sedan kommer jag ev att vara rätt förtjust i att sitta stilla nästa höst, vilket gör bt till det perfekta stället...

idag är det bara 235 dagar kvar till vårt bröllop!

puh:
    jag skulle inte heller säga att det är för tidigt, inte om du VET att det där är RINGEN. varför vänta bara för att "man ska" och förlora pengar på köpet? bara du inte ångrar dig om ett halvår så... (och jag talar av erfarenhet, har haft min brudklänning hemma i garderoben nu i 9 mån, har ägnat de senaste 3, typ, åt att vela om att den nog inte är rätt. det är som sagt nästan 8 mån kvar... dumt)

• Sunshine Girl

Hallå alla Bridezilla!
    1 år och 2 dagar kvar eller ska jag säga 367 dagar :D :D :D
    Jösses vad tiden går fort!!!!!!

Har knappt hunnit med att vara här inne på BT därför vill jag bara säga HEJ nu..

Vi ska iväg över midsommar och sen ut med båten en vecka *snyft* kommer att sakna BT......

Ha det helt underbart i helgen och nästa vecka så loggar jag in direkt när jag kommer hem igen och även imorgon om tillfälle ges

• lokatt

Sunshine:
    ha en underbar midsommar, och tänk! när du/ni kommer tillbaka så är det mindre än ett år kvar!!! njut i fulla drag av allt, och berätta gärna hur ni hade det sedan.
    själv ska jag ägna midsommar åt traditionell sill-lunch hos mamma - en liten släktsamling, vi blir bara runt 25 pers - följt av majning på samma ställe som vi gått till sedan jag var typ 5 och så grilla & umgås m vänner på kvällen.
    allt är klart m lgh nu, fixade alla påskrifter & betalning idag, och har en hyresgäst på lut. nu ska jag bara morra styrelsen på plats!

idag är det bara 234 dagar kvar till vårt bröllop! (prydlig summa, eller hur? )

• Sunshine Girl

anna - Ett STORT grattis till lägenheten!!
    Morra på du bara!! Det gör du nog så bra

Ha en underbar midsommar med sill-lunch och släktsamling och majning - låter ljuvligt!!!

• lokatt

Sunshine:
    jepp, är rätt ljuvligt också - om det inte blir spöregn. och i år får plutten vara med & dansa runt majstången, vilket hans mommo förbjöd å det strängaste förra året... (och vet du, majstången är självklart! prydd med dalpilar)

läggdags för mig, så vi "ses" när du kommer tillbaka. 'natt.

• Maya K

Vill bara önska er brudar en trevlig midsommar... vi ska åka till landet och fira med släkten.. :)

Kramizar på er brudar :)

• emmael

Hej brudar!
    GRATTIS Anna till lgh! Skönt att det ordnade sig!
    Fästmannen jobbar på midsommar, så jag ska sitta på ett tak med en av mina polare och dricka nubbe och äta sill. Vi ska vara snälla och faktiskt komma med mat till fästmannen och den andre stackaren som jobbar (de är i samma hus). Fast de får ingen nubbe :D
    Ha en trevlig helg allihop!

• lokatt

hoppas ni alla har en trevlig midsommar! själv är jag på hämtningsrunda i lgh, medan fästmannen & vänner sitter runt grillen på baksidan. dags att slappa efter sill-lunch m släkten & majning...

och idag är det bara 232 dagar kvar till vårt bröllop!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2