Sunshine:
bestämt oss? inbjudningarna ska ju inte ut förrän månadsskiftet nov/dec!!! maaaassor av tid kvar.
nej, allvarligt, det lutar åt att iaf ovan nämnda morbror med fru får en - de har redan hört av sig efter helgen!
resten av släktingarna där, ja du... ärligt talat känns det lite som att vi väntar & ser. tackar folk nej vet vi ju varifrån vi kan börja fylla på... kommer ev inte ens att vara såå övertydligt - osa 23 dec, så ev extrainbjudningar går ut innan nyår.
"kopplat", fattat... hakade upp mig på "lounge suit". inte direkt ett frekvent förekommande ord i mina favvoböcker (fråga mig däremot om ord angående jaktfågelhållning, vapen, mord, magi... DÅ talar vi) så jag började fundera på vad det var. varpå jag slog upp. älskar att slå upp...
bankrånet ja. jag tycker vi tar det andra helgen i augusti, möjligen första i september, nere i sthlm så kan vi kombinera det m en bt-träff. jag tar med mig strumpbyxor att ha över huvudena (har haft 10 par liggande nu i 2 år... *suck*) och kan även bidra med den hotfulla lappen vi lägger fram med våra krav. däremot bör jag INTE köra flyktbilen då jag 1/avskyr när det går fort, 2/´kör som en kratta & 3/ saknar körkort...