gooood morning bridezillaland!
idag är det bara 237 dagar kvar till vårt bröllop!
slogs av en halvskrämmande tanke igår kväll, nämligen att som det ser ut nu kommer jag inte att ha något kvar att göra/planera efter sommaren (bortsett då från sådant jag inte får boka förrän i november... det stora somgt är kvar är eg pappersvarorna; inbjudningar & program alltså, att göra dem och skriva programtexter. det kan iofs ta lite tid eftersom vi vill ha små presentationer av våra gäster där det tex på min mosters man kommer att stå "swing it, magistern" då han jobbar som lärare & spelar golf. 75 + presentationer som alla ska vara lustiga, informativa & konversationsstartande _utan_ att trampa någon på tårna... ja. kan som sagt ta lite tid. som tur är så har jag iaf en uppsjö av sånger att ta till (äger ett par studentsångböcker bla, ligger nog på rätt nivå) så slipper jag bli gråhårig på det då.
men, är det någon mer som känner så? att det kommer att ta slut på planeringssaker snart, och att man då kommer att bli sittande och känna sig rastlös, med risk för att man ändrar allt - till det sämre självklart...