• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Lady Marmelade

Skönt att se att inte bara jag har mer än ett år kvar till dagen D. Vi planerar till den 19 Augusti -06, men nu har man god lust att flytta hela kalaset till före semestern. Planeringen är ju vansinnigt rolig, men det känns som om det är en hel evighet kvar. Jag har redan beställt klänningen och kikar lite på ringar, men annars finns allt bara på papper. Lycka till alla lyckliga 2006-brudar!

• lokatt

Lady Marmelade:
    välkommen till 2006-tråden, och till Bridezillas International lokalavdelning SWE2006...

visst är det kul att planeram, men du har rätt - ibland vill man bara flytta fram allt. vill! nu!!! typ... *otålig* samtidigt, den som väntar på något gott... och det gör vi ju allihop!

idag är det bara 230 dagar kvar till vårt bröllop!

• lokatt

semester, semester, semester! *yay* en _hel_ vecka ledigt då jag kan bara umgås m fästmannen & plutten, sova hela nätterna och njuta av (förhoppningsvis) långa varma dagar.

och sedan så är det bara 229 dagar kvar till vårt bröllop nu!

• brud0606

Nu är det bara 341dagar kvar, kan inte tiden gå lite fortare tack. hihi

• emmael

Idag är det bara 389 dagar kvar till vårt bröllop!
    Marskalken är här och hälsar på. Det verkar som om brudgummen kommer ha frack i alla fall, för marskalken tigger och ber om det... :)

• lokatt

emmael:
    då kan våra slå ihop sig! min älskling skulle inte ha frack, han skulle ha en kostym som funkade till begravningar framöver (en praktisk herre) punkt slut. sedan såg jag en annons om utförsäljning, vi åkte han provade, vi köpte. och den pytteglimt jag fick... *mums* ville rymma där & då, faktiskt.

idag är det bara 228 dagar kvar till vårt bröllop!

• Maya K

emmael...

när var det ni skule gifta er... kommer ju inte ihåg alla!!

• lokatt

Maya K:
    en snabbtitt på emmaels hemsida ger datumet 22 juli... (meddelar frk hålla-koll-på-andra)

• Maya K

anna lokatt:
    ahh.. nice... ja..jag beundrar alla som kan ha koll på andra. Jag är hopplös på det om jag inte skriver upp.

• lokatt

Maya K:
    själv sparar jag deras hemsidor i en "personer-mapp" under favoriter => bröllop... funkar bäst för mig - skriva upp kan jag ju tappa bort (typ fem ggr/dag)

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2